ערב מיוחד למחלקות יישום פרוייקטים ומוקד השירות

ערב חברה – מחלקת יישום פרוייקטים ומוקד שירות

| 22/06/2022

“מחלקת ישום פרוייקטים ומוקד השירות הם הדבר החם בארגון שלנו” אומר לנו מר ארז בוגנים, מנכ”ל סינאל

לקבל החלטות ולקחת אחריות לביצוע של פרויקט באופן מלא עד למסירתו ללקוח זו לא משימה של בן אדם יחיד אלא זו רשימה ארוכה של משימות המבוצעות על ידי צוות אנשים מגובשים.

על מנת לעמוד בשליחות הזאת בהצלחה רבה התקיים אתמול (21.06.22) ערב מיוחד למחלקות יישום פרוייקטים ומוקד השירות.

ערב מיוחד למחלקות יישום פרוייקטים ומוקד השירות

אתמול התקיים ערב מיוחד למחלקות יישום פרוייקטים ומוקד השירות. התחלנו בשיח על מושגים שאותם אנו נושמים יום-יום. דיברנו על Turn key, Tailor Made Solutions ו-Customer Success וגם נהנינו מיום כיף וארוחה מעולה בנוף של קיסריה.

ביצוע וניהול פרויקטים ב Turn Key-כוללים שילוב מערכתי ורב-תחומי בסביבות מגוונות ושירותי תחזוקה באתרי הלקוחות, בדגש מרכזי על מתן שירות איכותי כך שהמפגש בין הצוותים התאים כמו כפפה ליד.

להיות חברה אשר אחראית לביצוע פרויקטים רבים, לעיתים אף משלב התכנון המפורט, דרך שלב הביצוע, ועד להשלמת הפרויקט שהוא מוכן לפעולה היא שליחות עבורנו.

לקבל החלטות ולקחת אחריות לביצוע הפרויקט באופן מלא עד למסירתו ללקוח זו לא משימה של בן אדם יחיד אלא זו רשימה ארוכה של משימות המבוצעות על ידי צוות אנשים מגובשים.

אני יכול לומר מניסיון שלמרות שיש קווי דמיון מסוימים בין ארגונים שונים ותעשיות שונות, הרי שכל חברה היא ייחודית. זה כבר לא סוד כמוס שבכדי להפיק את המרב והמיטב מהפונקציונאליות העשירה של הפתרונות שלנו, אנו דואגים לערב את הצוותים ממחלקת יישום פרויקטים ביחד עם מחלקת השירות.

עם ניסיון של קרוב לשלושה עשורים, לנו ב-סינאל יש היכרות עם הצרכים הייחודיים של סוגים שונים של ארגונים, על פי מגזר, היקפים, מורכבות הארגון, רגולציות, חקיקה ושינויים בשוק העבודה.

היכולות של צוותי היישום המיומנים שלנו, המוכשרים להתמודד עם כל משימה, מורכבת ככל שתהייה, על בסיס מתודולוגיות מוכחות, תוך שימוש בשיטות עבודה ותהליכים מוכחים – Best Practices,  מבטיחים את הצלחת התהליך. מתן השירות האדיב והאכפתי מצד נציגנו במוקדי השירות סוגר מעטפת של מסעות לקוח מרוצים שמדברים בגלוי ואף מבקשים פתרונות ייחודיים וכך אנו ממשיכים לצבור ניסיון ומשתפרים בכל נקודת מגע עם הלקוחות שלנו.

ניהול פרויקט הינו תהליך מתמשך. את הפתרונות שלנו ניתן ליישם כמהלך מקיף או באופן מדורג, בהתאם לקצב המתאים לארגון. בין אם מדובר ביישום מערכות נבחרות מתוך חבילות הפתרונות שאנו מציעים, או ביישום מדורג עפ”י חטיבות ארגוניות או אתרים, הצוות שלנו מספק וימשיך לספק פתרונות “ירוקי עד” אשר צומחים עם הארגון ונותנים לו מענה בטווח המיידי והעתידי כך שהם נשארים רלוונטיים לאורך כל חיי העסק ובהתאם לצרכים האמיתיים.

למחלקת יישום הפרויקטים ניסיון רב במתודולוגיות ייחודיות ומוכחות של תהליכי יישום והטמעה מותאמים לכל ארגון. המחלקה מזהה את הצרכים האמיתיים והמורכבים של לקוחותינו, מאיצה את תהליכי היישום וההטמעה, ומוודא שהיתרונות העסקיים שמציעים פתרונותינו, מנוצלים בצורה המיטבית ומבטיחים החזר מהיר של ההשקעה.

לאורך החיים, אנו מתמודדים עם שינויים ואתמול בערב נפגשנו שוב להתמודד עם השינויים. מחלקת יישום הפרויקטים ביחד עם מוקד השירות דיברו על מתודולוגיות אג’ליות ושיטות ניהול מטריציוניות ועל השינויים בשוק העבודה.

אתמול על רצועת החוף של קיסריה בזמן שנושאי השיחה היו משמעותיים עבור התפתחות החברה ושיפור משמעותי במתן השירות, הבריזה הייתה לטובתנו ואכן סימנו את השינויים הצפויים להתחולל בקרוב.

אני מודה מקרב לב למשתתפים בערב. שמחתי לראות “הגדלת ראשים” וצוות סופר מגובש.

 נמשיך לארוחת הצהריים כדי לקבל אנרגיה להמשך היום וכדאי לציין שאנו   בתהליכי שיפור משמעותיים ובקרוב תשמעו על כך. המשך שבוע טוב.

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

אירוע מועדון האחד עשר בשיתוף מועדון היאכטות שיא גל 06.09.16
| 08/11/2016
  חברת סינאל מלל פייוויי גאה על השקת אירוע נוסף של...
כיצד לבחור מערכות נוכחות יעילות לארגון שלך –5 השלבים שכל מעסיק חייב לדעת בבחירת מערכות נוכחות לארגון שלו – בוא נתחיל...
5 השלבים שכל מעסיק חייב לדעת בבחירת מערכות נוכחות לארגון שלו
| 13/02/2024
כיצד לבחור מערכות נוכחות יעילות לארגון שלך ? 5 השלבים ש...
צור קשר