HARMONY – פורטל תלושים

סינאל מביאה את תלוש השכר אליכם למחשב כחלק משיפור השירות הניתן לעובד, מעתה יוכל ליהנות מנגישות לנתוניו האישיים ולצפות בתלושי השכר, טפסי 106 ואישורים כספיים נוספים הנדרשים מעת לעת.  באמצעות תוכנת E-Harmony.

העובד מזדהה בהתאם לחוקת העבודה בארגון ובאמצעות התפריטים בוחר תלושי שכר. התלוש מוצג לעובד ובאפשרותו להדפיס את התלוש.

  • העובד נהנה מגישה ישירה למידע עדכני אודותיו ולנתונים נוכחיים והיסטוריים הקיימים: תלושי שכר, טפסי 106, טפסי 101, היעדרויות ואישורים נוספים
  • הארגון נהנה מהקלת העומס על מחלקת משאבי אנוש ושכר, על ידי הפחתת מספר הפניות של עובדים לבירורים
  • פורטל פנים ארגוני – גישה לנתונים בתוך הארגון עצמו
  • פורטל ארגוני – גישה לעובדים בתוך ומחוץ לארגון,  תוך הקפדה על מידור ואבטחת מידע כנהוג במערכות בנקאיות / פיננסיות וכיאה לרגישות הנתונים
  • פורטל  לשכת שירות – שירות נוסף ללקוחות לשכת שירות המבצעים את עיבוד השכר בבית הלקוח או בסינאל – שכר בקליקלמידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

Payroll accounting services – שירות חשבות שכר

שירות לשכת חשבות שכר מבית סינאל

מתן שירות מלא לנושא חשבות שכר ע”י חשבי השכר של סינאל שמנהלים עבור הלקוח את כל הפעילות הנדרשת לצורך הפקת תלושי שכר כולל קליטת הנתונים מקבצים, טפסים, הוראות ודוחות, הקלדת החומר למחשב בלשכת השרות, הרצת השכר והפקת תלושים, דוחות וקבצים נדרשים.

לאחר ביצוע עיבוד שכר ע”י לשכת חשבות שכר סינאל, כל החומר ישלח  בסיום העבודה אל משרדי הלקוח באמצעות שליחים.

ישנם מקרים בהם סינאל מבצעת שירותי תשלום למוסדות באמצעות העברת כספי חשבון נאמנות.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

HARMONY משאבי אנוש

מודול במערכת הרמוני לניהול משאבי אנוש, הכולל גם מודול שכר ותיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות, כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי Office שונים

תיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והסטוריים, איכותיים וכספיים במגוון צורות,

כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים ל- Office.

ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון:

מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה, שפות.

ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד.

אגירה מלאה של אירועים ודיווחים הסטוריים ו אחזורם באמצעות מנוע חיפוש ונחולל דוחות.

הגדרת אירועים נוספים הינה קלה וגמישה.

המודול כולל גם ניהול עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבה ובקרה על סעיפים תקציביים

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

הפקת תלושי שכר

harmony1

המערכת מספקת מענה רחב ומגוון לצורך באמצעי קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמיתי לכל הדרגים ומקבלי ההחלטות בארגון, תוך שימוש חווייתי בדפדפן סטנדרטי. המערכת הינה מערכת פרמטרית גמישה של כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים.

המערכת הינה מערכת חישוב שכר והפקת תלושי שכר פרמטרית גמישה להגדרת כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים. המערכת מאפשרת ניהול מלא של התפתחויות שכר וניהול היעדרויות – דיווח ניצולי חופשה, מחלה וחישוב אוטומטי של יתרות – וניהול תביעות אוטומטי לביטוח לאומי – מילואים, דמי אבטלה ועוד.

המערכת מאפשרת ניהול דרג/דרגה, חישובים רטרואקטיביים, חישובי מיסוי שווי אופציות, דו”חות למדען הראשי, החזר תשלומי הלוואות, ניהול עיקולים, חישובי פרמיות ועמלות לעובדים, חישובי ממוצעים של אחוזי משרה וחישובי זכאות הבראה.

מידע למנהלים: מערכת סימולציה לתמיכה בקבלת החלטות ברמת קבוצה, הכוללת: דיוני שכר, חישוב עלויות מעביד (תחזית שנתית עתידית), בקרה פיננסית מלאה על מרכיבי השכר לחישוב העמסות תמחיריות ומרכזי רווח.

  • ממשק אוטומטי למערכת הפיננסית הארגונית
  • אגירת היסטוריה מלאה.
  • מחולל דוחות משוכלל להגדרה קלה של דוחות והפקתם
  • מנוע חיפוש מתקדם לאיתור עובדים על פי כל קריטריון
  • יבוא ויצוא מידע מקבצים חיצוניים ואליהם בצורה ידידותית (Excel וכו’)
  • עדכון קבוצתי מתוחכם
  • משלוח דואר רגיל ישירות מהמערכת באמצעות שרתי דואר

יתרונות מערכת Harmony שכר :

  • שימוש ברשת האינטרנט מכל מקום ובכל עת
  • חסכון באמצעי מחשוב – יכולת הפעלה כ”לשכת שרות” בטכנולוגית “מיחשוב ענן” ללא צורך בהשקעות בתשתית
  • מענה לשליפת נתונים בזמן אמיתי מכל עמדת מחשב בארגון עפ”י הרשאות
  • מאפשרת לחשבי שכר ומנהלי כספים לקבל ולספק מידע זמין בכל עת
  • יכולות חישוב והפקת מידע באופן מקוון
  • מחולל דוחות ותחקור נתונים באמצעות כלי BI
  • יכולת אבטחת מידע מרבית
  • ניהול מהלך עדכונים שוטף כולל צפייה בתלושי שכר באינטרנט
  • עיבודים מהירים, יכולת הפקת דוחות ושאילתות באופן מיידי
  • יכולת הצגה ודפדוף בנתוני השכר של העובד ברצף על פני שנים
  • שמירת פורמט דוח ואוכלוסיה לשימושים חוזרים
  • מערכת הרשאות משוכללת למידור נתונים בין משתמשים
  • ניהול היסטוריה על נתוני עובדים ונתונים מפעליים
  • ניהול תוקף לנתוני העובדים
  • הגדרת פרמטרית של טבלאות ואירועים
  • הלוואות, עיקולים ופריסת תשלומים עפ”י הגדרות פרמטריות
  • מערכת שאילתות לביצוע חישוב תביעות ביטוח לאומי, כולל הדפסת הטפסים הרלוונטים
  • פריסות וחישובים למשרות חלקיות ועובדים שעתיים
  • ניהול רשימות שחורות ובקרה און ליין על עובדים שסרחו
  • ניתן להפעיל את המערכת בתצורת “לשכת שירות” או כ”מערכת ביתית” עם יכולת מעבר בין שתי התצורות בכל עת ללא צורך בהשקעות בתהליכי יישום או הסבות

טכנולוגיה וסביבת הפעלה :

  • מערכת מבוססת על תשתיות Microsoft   וכתובה על פלטפורמת  – Microsoft.Net 4.0 C#
  • רכיבי פיתוח מתקדמים WPF \ WCF \ HTML5
  • בסיס נתונים MS_SQL (מודול שכר גם ב ORACLE)
  • ניתן להפעיל את מודולי הגישה של העובד למערכת באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה התומך בטכנולוגית HTML5
  • תקשורת עם המסופים בפרוטוקולים מתקדמים ובמגוון רחב של אפשרויות (GPRS/ ETHERNET/ WI-FI )
  • השתלבות במערך המחשוב של הארגון
  • שימוש יעיל בתשתיות Office

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

הפקת תלושי שכר

פתרון כולל לניהול העובד והמבקר בארגון מערכת משולבת תחת קורת גג אחת

ניהול משאבי האנוש הוא נושא חשוב ורגיש בכל ארגון קטן וגדול כאחד. הפתרון הניתן חייב להיות מדויק, מיטבי ומותאם לצרכיי העובד והמבקר בארגון.

harmony1HARMONY הינה מערכת חדשנית המשלבת את כל פעילויות העובד  והמבקר בארגון.  הינה מערכת מתקדמת ביותר המבוססת על כלי פיתוח, בסיסי נתונים וסביבות הפעלה מהמתקדמים ביותר בעולם.  HARMONY מאפשרת למנהלים בכל הדרגים בארגון לנהל את עובדיהם באמצעות כלי עבודה מתקדמים ביותר בכוחות עצמם, בזמן אמת, בכל עת

מסביב לשעון, ולא רק בסוף כל חודש, מבלי לפנות בשאילתות מיותרות אל לשכת השירות.

הפתרונות ניתנים ליישום בצורה מודולארית, ומיועדים לתפקד כמערכת אינטגרטיבית שבה נתוני העובד נקלטים פעם אחת בלבד ומיושמים בכל המודולים של המערכת. שיטה זו מהווה חיסכון בזמן ובעלות, מונעת טעויות ומאפשרת זמינות מקסימאלית.

מודלים במערכת הרמוני:

  • משאבי אנוש
  • שכר
  • חישוב שעות נוכחות והיעדרות
  •   ניהול מכסות ובדיקה מול יתרות
  • ניהול חדרי אוכל וחיוב עובדים
  • תמחיר ודיווח פרויקטים / סעיפים תקציבים
  • דיווחי מדען ראשי
  • בקרת כניסה
  • פורטל מידע לעובד  / מנהל
  • סידור עובדים למשמרות
  • שליחת התראות לעובדים ומנהלים
  • ניהול דיווחים באתרים לפי תקנים
  • דיווח טלפוני או דיווח ב Smartphone
  • Harmony Web – ממשק אינטרנט לעובד ולמנהל
  • פרויקטים / סעיף תקציבי
  • סידור עבודה
  • לקוחות
  • ניהול מערכי אבטחה – בקרת כניסה
  • אורחים
  • רכבים

השימוש במערכת Harmony בארגון מבטיח התייעלות מקיפה, הודות למסד הנתונים היחיד, שהינו זמין במתכונת מקוונת לכל גורם בארגון המעורב בקבלת החלטות וניהול כוח אדם.

מערכת הרשאות מאפשרת חשיפה ממודרת של המידע בכל הרמות עד רמת השדה.

הפתרונות מותקנים, מיושמים ומוטמעים ע”י צוות מומחים מיומן, הדואג לקישורם לשאר מערכות המידע בארגון בצורה מיטבית.

לסינאל מלל פייוויי יתרון בולט ומשמעותי כמפתחת ויצרנית של החומרה ותוכנה מבית אחד, יתרון זה בא לביטוי באיכות התמיכה והשירות הניתנים ללקוחותינו, מהווה פתרון  כדאי ביותר  משקולי עלות תועלת לכל ארגון.

סינאל משקיעה משאבים רבים נכרים במחקר ופיתוח של מוצרי התוכנה והחומרה והחברה מעסיקה עשרות מהנדסים מיומנים במרכז הפיתוח של החברה שביוקנעם.
למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

Contact

מחלקת שיווק ומכירות:

למידע נוסף בנושא מערכות שעון נוכחות, מערכת נוכחות, שכר, מערכת משאבי אנוש, הצטרפות למחלקת סינאל פנסיה, הפקות שכר, בקרת כניסה ומערכי אבטחה,  אנא מלאו את טופס הפנייה למטה בעמוז זה ונציגנו יחזור אליכם בהקדם.