שעון נוכחות ביומטרי

הארגון שלך גדל, כמות העובדים גדלה אבל הרווחים דווקא פחות?
כל מה שניתן למדוד במספרים אפשר לשפר ולייעל

    צור קשר לקבלת הצעה אטרקטיבית



    שעון נוכחות ביומטרי משפר את רמת האמינות והמידור בארגון!

    ארגון שבו יש משאב אנושי איכותי הוא ארגון שבו יש אמינות. חלק מרמת האמינות בארגון ניתן לייצר ואף להגביר בזכות שעון נוכחות ביומטרי של סינאל.

    שעון נוכחות ביומטרי מזהה כל עובד על ידי טביעת אצבע או על ידי זיהוי תווי פנים. זה מקל על העובדים לסחוב כרטיס בכל יום ולדאוג לא לשכוח אותו. הזיהוי עם שעון נוכחות ביומטרי קורה כל כך מהר ובהרבה פחות תקלות מאשר בשעון נוכחות כרטיס מגנטי רגיל.

    בזכות הטכנולוגיה ופיתוח בלתי פוסק של סינאל, ניתן למנות בין היתרונות הבולטים: פתרון החתמה אישי שלא ניתן להעברה בין העובדים לעומת כרטיס מגנטי. כך שהארגון שלך חוסך זמן יקר בין אם זה בלאי של כרטיסים או שעובד שכח את הכרטיס שלו.

    כמו כן יש יתרון עצום ברמה הפסיכולוגית על העובדים – לא קיימת האפשרות לזייף חתימה של כרטיס עובד מאחד לאחר. דבר המגביר את רמת האמינות של העובדים ומשפיע הלאה בתחומי העבודה האחרים.

    שימוש בטכנולוגיה ביומטרית היא אחת מהפתרונות המודרניים בתחום ניהול המשאב האנושי! שעוני הנוכחות הביומטרים שלנו מגיעים עם קורא טביעת אצבע, מצלמה לזיהוי פנים, משולבי מדידת חום וזיהוי מסיכה.

    כשהסטנדרטים בעסק או הארגון שלך גבוהים, שעון נוכחת ביומטרי הוא חלק מהפיתרון שלך.

    לא צריכים לדאוג על אמינות דיווח השעות:

    שעון נוכחות ביומטרי מותאם לדרישות שלכם. תפקידו לחסוך לכם זמן יקר על בירוקרטיה, בלאי של כרטיסים, זמני תפעול ארוכים ובשורה תחתונה ליצור דו”ח שעות אמין ביותר בין העובד לבין הארגון.

    בצורה יעילה, קלה ופשוטה. מעל 9000 ארגונים חוסכים ומתייעלים בעזרת פיתרונות ניהול מודרניים של סינאל.

    שעון נוכחות ביומטרי נהפך מהר מאוד למאפיין חשוב אשר ממנו נגזרות דרגות האמינות והמידור בארגון. אחד מהפיתרונות רבי העוצמה המשפיעים על אמינות בארגון, מידור והגדלת הרווחיות שלו.

    יתרונות המערכת של סינאל :

    • תוצרת הארץ – החל מפיתוח המוצר הן בתוכנה והן בהרכבת החומרה.
    • המערכת מעבירה לכל תוכנות השכר את רכיבי השכר המחושבים ונתונים נוספים המחוייבים להופיע בתלוש השכר בהתאם לחוק בצורה אוטומטית ללא התערבות של משאבי אנוש. העברת הנתונים לתוכנת השכר מאפשרת לאירגון להיות ממוקד ורווחי יותר.
    • הגברת האמינות יוצרת סביבת עבודה פוריה ונינוחה יותר.
    •   מגוון רחב של שעוני נוכחות ביומטריים ברמות טכנולוגיות שונות. החל מ- שעון נוכחות ביומטרי עם קורא טביעות אצבע, מצלמת זיהוי פנים, משולבי מדידת חום/זיהוי מסיכה ומודולים נוספים.

    שעון נוכחות ביומטרי אוסף נתונים ייחודיים עבור כל עובד ומשלב אלגוריתם מתוחכם שהופך את הקלט (בין אם זו טביעת אצבע או זיהוי פנים) לפלט דיגיטלי כך שבעצם כל עובד מקבל “חותמת” ייחודית ברגע הרישום בעבודה.

     

    יתרונות נוספים

     

    שעון נוכחות ביומטרי הוא שעון הנוכחות המתקדם ביותר. הוא מבטח את הארגון ואת העובד החל מדיווח שעות שקוף בין שני הצדדים ומגביר את רמת האמינות של העובדים בהמשך תחומי אחריותם במקום העבודה.

    שעוני נוכחות ביומטריים של סינאל מגבירים את השקיפות של העובדים בארגונים ובחברות רבות ופותרים את אחת מהבעיות המרכזיות של כל ארגון –  לנהל את נוכחות העובדים בצורה האמינה ביותר!

    ניהול משאב אנושי בעזרת פיתרון ניהולי-ארגוני יכול לחסוך עד 15% הוצאות ולהשתמש בזמן המוקצב למטרות שיקדמו את הארגון שלך קדימה!

     

    חשוב לדעת!

     

    ככל שהארגון גדול יותר ומספר העובדים רב יותר, כך אפשר לחסוך יותר ולראות את ההחזר על ההשקעה.

    השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מצמצמת את אי הדיוקים והזיופים בדיווחי  השעות ומגבירה את רמת האמינות והמידור בארגון ויוצרים סטנדרטים גבוהים בארגון.

    לקבלת פרטים נוספים על שעון נוכחות כחלק מהתייעלות ושיפור העסק או הארגון שלכם, צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

    מוצרים משלימים נוספים

    אפליקציית שעון נוכחות HARMONY Smart
    קרא עוד
    תצוגת סינאל
    מסופי קרבה/שעוני נוכחות ביומטריים
    קרא עוד
    שעון נוכחות עובדים
    קרא עוד
    צור קשר