שעון נוכחות עובדים

הארגון שלך גדל, כמות העובדים גדלה אבל הרווחים דווקא פחות?
כל מה שניתן למדוד במספרים אפשר לשפר ולייעל

    צור קשר לקבלת הצעה אטרקטיבית



    שעון נוכחות עובדים הופך את הארגון לרווחי יותר!

    שעון נוכחות עובדים גם לעובדים במשרד

    מספיק לנחש את שעות העבודה של כל עובד כי קיים כבר פיתרון –  שעון נוכחות עובדים של סינאל.

    ארגונים רבים מודים כי חסכו למעלה מ- 10 אחוז מההוצאות על שעות עבודה והגיעו לתפוקה גדולה יותר של העובדים באותה כמות שעות.

    זו לא הפתעה. שעון נוכחות לעובדים הוא אחד מהפתרונות היעילים בתחום הניהול המודרני! שעוני הנוכחות שלנו מאפשרים לנהל את שעות העבודה של כל העובדים מכל מקום ובכל זמן כדי להפוך עסקים וארגונים כמו שלך לרווחים יותר.

    לא חייבים לבזבז זמן בישיבות על נושאים של נוכחות עובדים בארגון:

    שעון נוכחות עובדים מותאם לדרישות שלכם. תפקידו לחסוך לכם זמן יקר בחישובי השעות על פי נוכחות העובדים. בצורה יעילה, קלה ופשוטה. מעל 9000 ארגונים חוסכים ומתייעלים בעזרת פיתרונות ניהול מודרניים של סינאל.

    שעון נוכחות עובדים נהפך מהר מאוד לסמל סטטוס בעסקים וארגונים. אחד מהפיתרונות רבי העוצמה המשפיעים על תפוקת הארגון והגדלת רווחיות שלו.

    יתרונות המערכת של סינאל :

    • תוצרת הארץ – החל מפיתוח המוצר הן בתוכנה והן בהרכבת החומרה.
    • המערכת מעבירה לכל תוכנות השכר את רכיבי השכר המחושבים ונתונים נוספים המחוייבים להופיע בתלוש השכר בהתאם לחוק בצורה אוטומטית ללא התערבות של משאבי אנוש. העברת הנתונים לתוכנת השכר מאפשרת לאירגון להיות ממוקד ורווחי יותר.
    • החזר השקעה גבוה (במיוחד לעסקים וארגונים גדולים) – מעל ל- 10% בשעות העובדים.
    •   מגוון רחב של שעוני נוכחות עובדים ברמות טכנולוגיות שונות. החל מ-שעון נוכחות פשוט לעסקים קטנים ועד ל-שעוני נוכחות עובדים ביומטריים עם קורא טביעות אצבע, מצלמת זיהוי פנים, משולבי מדידת חום/זיהוי מסיכה לאלפי עובדים עם אפליקציית שעון נוכחות בענן ו-שעון נוכחות לעובדי שטח.

    שעון נוכחות אוסף נתונים על כניסות ויציאות העובדים בעסק ובארגון ומודד את משך זמן העבודה המדוייק של העובדים.

     

    עד כמה מדוייק?

     

     זמני הפסקות של העובדים, ימי מחלה, חופשות, היעדרויות שונות, שעות נוספות חוסרים, ניהול משימות, דיווחי ארוחות ועוד התאמות ייחודיות לארגון שלך!

    שעוני נוכחות עובדים של סינאל מותקנים ביותר מ-9,000 ארגונים וחברות ופותרים את אחת מהבעיות המרכזיות של כל ארגון –  לנהל את נוכחות העובדים.

    ניהול משאב אנושי בעזרת פיתרון ניהולי-ארגוני יכול לחסוך עד 15% הוצאות ולהשתמש בזמן המוקצב למטרות שיקדמו את הארגון שלך קדימה!

     

    חשוב לדעת!

     

    ככל שהארגון גדול יותר ומספר העובדים רב יותר, כך אפשר לחסוך יותר ולראות את ההחזר על ההשקעה.

    שעון נוכחות לעובדים מצמצם את הצורך לחשב בצורה ידנית וסזיפית שלעיתים  עלולה לגרום לטעויות יקרות ולבזבוז של זמן יקר לארגון שמטרתו להתקדם רחוק יותר!

    לקבלת פרטים נוספים על שעון נוכחות כחלק מהתייעלות ושיפור העסק או הארגון שלכם, צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

    מוצרים משלימים נוספים

    אפליקציית שעון נוכחות HARMONY Smart
    קרא עוד
    תצוגת סינאל
    מסופי קרבה/שעוני נוכחות ביומטריים
    קרא עוד
    מודול דיווח טלפוני
    קרא עוד
    צור קשר