שרותי סינאל פנסיה לחברות וארגונים גדולים

 

חטיבת סינאל פנסיה מקבוצת סינאל, מובילה בשירות איכותי, מקצועי ויעיל בעלות הוגנת בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל.

 

החטיבה הוקמה בשנת 2016, לאור הדרישה הרגולטורית של הפיקוח על הביטוח המטילה אחריות ישירה על המעסיק לדיווח והעברת כספים באמצעות ממשק אחיד.

 

אנשי חטיבת הפנסיה הינם בעלי רקע מקצועי וניסיון בתפקידים שונים בחברות ביטוח, מעולם חשבות השכר והכלכלה ובעלי נסיון וידע רב בשיוך כספים וטיפול בדיווחים שגויים בהתאם לדרישת הרגולציה.

 

החטיבה נותנת שירות לכ-1,000 עסקים במגוון תחומים – מוסדות חינוך, רפואה, הייטק, רשויות מקומיות, תעשייה, מסחר, עסקים קטנים ועוד.

 

החטיבה נותנת פתרון מקיף  ומלא לארגונים גדולים וקטנים, לסוכני ביטוח, רואי חשבון ומנהלי הסדרים פנסיוניים, לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני משלב קליטת קבצי ממשק ועד שיוך הכספים לחשבונות העובדים בפועל:

  • באופן ממוכן
  • מאובטח
  • תואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק

 

השרות הפנסיוני למעסיק כולל:

 

  1. קליטת קבצי פרטי העובדים והסכומים המועברים מהמעסיק
  2. שידור המידע לחברות הביטוח והיצרנים השונים
  3. יצירת דוחות מרוכזים ומפורטים למעסיק
  4. טיפול בהיזונים חוזרים ושליחת קבצי ממשק מתקן לחברות הביטוח
  5. שליחת דיווח למעסיק המאשר שיוך הכספים לעובדים ואישור על סיום טיפול.
  6. הפקת דוחות יתרות פיצויים עבור דוחות אקטואר ולטופס 161
  7. שירותים נוספים אפשריים:
    1. הפקת דו”ח מוצרים מחברות הביטוח בגין העובדים ושיעורי ההפרשות של המעסיק
    2. בדיקות, ביקורות ותיקונים בגין שיוכים היסטוריים של הפקדות המעסיק עבור העובדים

לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר עם מחלקת מכירות בדוא”ל: market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454

מבין לקוחות חטיבת סינאל פנסיה:

מוצרים משלימים נוספים

סינאל פנסיה
קרא עוד
מערכת שכר בקליק
קרא עוד
טופס 101 אלקטרוני
קרא עוד
צור קשר