כבוד! הרמוני בין הראשונים ברשימת תוכנות ניהול כח האדם בעולם!

| 23 July, 2017

משנה למנכ”ל וסמנכ”ל פיתוח עסקי ושיווק. מר ארז בוגנים, אומר: “אני שמח להודיע שהרמוני, תוכנת הדגל של סינאל, מובילה ומדורגת במקום 20 מבין 51 תוכנות ניהול כח האדם בעולם”

אתר Wonolo המספק שרות פלטפורמה לעסקים ומאתר את הצרכים המיידיים שלהם בעבור חברות FORTUNE 500.

אתר Wonolo פירסם דו”ח תוכנות ניהול כח עבודה הטובות ביותר ודירג את תוכנת הרמוני מבית סינאל, במקום ה- 20 המכובד מבין 51 פתרונות וכלים מהטובים והמובילים בעולם.

הדו”ח מדרג 51 פתרונות לניהול כוח אדם וכלים ומתמקד באתור ההתאמה הטובה ביותר לצרכי הלקוחות. באתר בחרו את הפתרונות המבוססים על תכונות HR וכלים אוטומטים יעילים, המספקים למנהלים כלים וגמישות נוספים לניהול יעיל וחכם לצמצום הזמן המושקע בניירת ומשימות ידניות מייגעות אחרות.

סינאל מלל פייווי בע”מ בעלת ניסיון של יותר מ – 30 שנה בניהול כוח אדם, הפכה להיות מובילה עולמית בפיתוח וייצור של מערכות ניהול כוח אדם on-line. סינאל פיתחה את הפתרון הרמוני ענן =  “הרמוני קלאוד” כמערכת ניהול משאבי אנוש מובילה, הפתרון הייחודי הכולל פתרונות בתחומים רבים כגון:

הרמוני ענן

  • ניהול זמן ומשימות עבודה מקוון online
  • ניהול נוכחות העובדים
  • שימוש בכל סוג של דפדן אינטרנט לניהול , הצגת ועדכון נתוני נוכחות.

יתרונות המערכת:

  • עובדים יכולים להציג ולערוך נתוני נוכחות שלהם.
  • מנהלים יכולים לאשר או לדחות עדכון העובדים.
  • מנהלי המחלקות מתעדכנים באופן מקוון online
  • התראות דוא”ל תקופתיות של חוסר בנתוני נוכחות.
  • תזכורת דוא”ל חודשית לאישור הגשת נתונים בעבור עובד ומנהל.

מאפשר לעובדים להשתמש בדפדפן האינטרנט וגישה לנתונים לדיווח נוכחות בכל מקום בכל עת.

מודולים יעילם לארגון:

  • ניהול ארוחות
  • ניהול אורחים
  • ניהול פרויקטים ומרכז עבודה
  • ניהול משמרות
  • תזמון שעות עבודה של העובד

פתרונות אינטרנט כגון:

  • יישום נוכחות בסמארטפון (לסמארטפונים של Android ו- Apple)
  • הרמוני ענן לחברות קטנות עד בינוניות.
  • ממשק אינטרנט עבור עובדים ודיווחים

ניהול כח אדם עושים עם מערכת HARMONY CLOUD, להצטרפות>>