עושים בשבילך

את העבודה

 

מערכת הרמוני שכר-

כל החידושים עכשיו גם בענן….

 

    צור קשר לקבלת הצעה אטרקטיבית



    הרמוני שכר – לשכת שירות

    לשכת השירות של סינאל משרתת אלפי לקוחות בכל מגזרי המשק הישראלי

    ומנוהלת על ידי צוות חשבי שכר מקצועי, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום.

    לשכת השירות מספקת שירותי שכר וכח אדם בשני אופנים:

    שירותי לשכת שירות בבית הלקוח:

    מאפייני השירות:

    תוכנת השכר אשר תותקן בבית הלקוח תוך ביצוע הפעילות השוטפת הנדרשת ע”י שימוש בקו תקשורת. הפעילות כוללת : עדכוני תוכנה, סיוע במתן פתרון בעיות הפעלה, שינויים נדרשים ובמידת הצורך גם הפעלת התוכנה לצרכי ביצוע העיבודים.

    הלקוח מתפעל את המערכת לצרכי הזנת נתונים. ביכולתו לבזר את העבודה למספר רב של סניפים ע”י שימוש בתשתית terminal-services, הפקת דוחו”ת ואפילו הדפסת תלושים – כל זאת באופן עצמאי לחלוטין.

    שירותי לשכת שירות בסינאל מלל פייוויי:

    מאפייני השירות:

    מתן שרות להפקה ועיבוד שכר על גבי מחשבי לשכת השירות בסינאל. ללקוח תסופק תוכנה על מנת לבצע את כל ההזנה במהלך החודש, משלוח קובץ בשידור ללשכת השרות, והפקת השכר והדפסת תלושים בלשכת השרות.

    בסוף החודש לאחר ביצוע הפקת השכר מועברים ללקוח התוצרים שהינם תלושי שכר וקבצים לצורך העברה למחשב הלקוח. באופן פעולה זו,  הלקוח עצמאי לחלוטין לביצוע כל פעילות שכר שוטפת במהלך החודש, להפיק דוחו”ת באופן עצמאי, ולהתממשק למערכות פיננסיות אחרות בארגון.

    למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

    מוצרים משלימים נוספים

    סליקה פנסיונית לחברות – סינאל פנסיה
    קרא עוד
    מערכת שכר בקליק
    קרא עוד
    טופס 101 אלקטרוני
    קרא עוד
    צור קשר