לקוחות ממליצים

G4S

G4S היא הקבוצה המובילה באספקת שירותי אבטחה, בטחון ובטיחות ופועלת בפריסה ארצית. החברה מונה כ- 7000 עובדים מחברות כוח אדם, ניקיון, שמירה ואבטחה שמפוזרים באתרים רבים ברחבי הארץ.

בחברת  G4S בחרו בפתרון כולל מבית סינאל.

חברת סינאל סיפקה פתרון כולל לניהול נוכחות ושכר העובדים באמצעות מערכת מרכזית אחת. דיווחי נוכחות העובדים מתבצע באמצעות אפליקציית סמארטפון והן באמצעות דיווח מטלפון קווי. מודולים אלו מותאמים לארגונים עם אתרים קטנים רבים שבהם מצוי מיעוט של עובדים. הפתרון הינו פשוט, חסכוני וידידותי לניהול נוכחות העובדים.

מכון ויצמן

למכון ויצמן מספר מבנים והם בחרו בפתרון הכולל של חברת סינאל לניהול העובד והמבקר בארגון.

במכון ויצמן הותקנה מערכת בקרת כניסה מרכזית מבית סינאל, למידור דלתות ולדיווח באמצעות הרשאות לפי העובד והמבקר בארגון.

חברת סינאל פעילה בשוק בקרת הכניסה כבר למעלה מ- 30 שנים ומתמחה בפיתוח, התקנות ויישום פתרונות כוללים.

סופר פארם

סופר-פארם, רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל אשר פעילה כיום באמצעות 240 סניפים ברחבי הארץ, בחרה בתוכנת הרמוני מבית סינאל, במטרה לעבוד עם ספק טכנולוגי אחד במערכת אחת עם בסיס נתונים אחד.

במסגרת הפרויקט, בוצע יישום של מערכת הרמוני, התוכנה המובילה בישראל לניהול המשאב האנושי, הכוללת:מערכת שכר ונוכחות העובדים, ניהול מרכזי רווח ופורטל צפייה אישי בתלושי השכר לכל עובד.

עירית מוצקין

עיריית מוצקין מונה כ-500 עובדים ומנהלת מספר רב של אתרים ומחלקות. העיריה בחרה במערכת נוכחות מרכזית אחת – מערכת הרמוני מבית סינאל, לניהול נוכחות העובדים עפ”י הסכמי עבודה קיבוציים שונים מעובד לעובד.

עירית רמת השרון

עיריית רמת השרון מונה כ- 400 עובדים. העירייה בחרה במערכת ההרמוני של סינאל, זוהי מערכת  מרכזית שאוספת את נתוני הכניסה והיציאה של העובדים ממספר רב של מסופים, הפזורים ברחבי העיר, לניהול נתוני כניסה ויציאת העובד ממקום העבודה. המערכת אוטומטית ומבצעת את ספירת שעות העבודה וההפסקות באופן פרטני לכל מחלקה.

רפאל מערכות לחימה מתקדמות

רפאל מערכות לחימה מתקדמות הינה חברה גלובאלית חדשנית, צומחת, המפתחת ומייצרת מערכות לחימה בקדמת הטכנולוגיה.

רגישות המבקרים וביטחונם הינו בעל דרגת חשיבות גבוהה ביותר בארגון זה. רפאל ניהלה במשך שנים רבות מספר מערכות בקרה ומידור דלתות במספר רב של מבנים והיא בחרה בפתרון הטכנולוגי  המתקדם של סינאל.

סינאל מלל פייוויי כמפתחת בקרי כניסה חכמים ובעלי טכנולוגיה חדישה, סיפקה לרפאל פתרון מתקדם מסוגו המקנה מערכת בקרת כניסה מרכזית לניהול כלל המבנים בארגון.

השימוש במערכת מרכזית אחת לניהול הרשאות כניסה והתנהלות המבקר והעובד בארגון, הפכו לפשוטות וידידותיות למשתמש. הארגון יכול לעקוב אחר המבקר, ולדעת בזמן אמת איפה נמצא כל עובד או מבקר בארגון

שטיבל

חברת שטיבל מונה כ- 2,000 עובדים ומספר מרכזי עבודה. החברה התנהלה במשך שנים עם מספר מערכות  שונות לדיווח נוכחות. בכל סניף דיווחי הנוכחות התבצעו באופן שונה ע”י העובדים. דיווחי השכר בוצעו באמצעות שתי מערכות שכר שונות.

חברת שטיבל בחרה במערכת הרמוני מבית סינאל,המאפשרת דיוק ויעילות בניהול נתוני הנוכחות של העובדים בארגון והעברתם לעיבוד שכר.

חברת סינאל הציעה פתרון אחיד ומרכזי לניהול מספר מרכזי עבודה, מערכת אשר כללה הרשאות לפי משתמש ומעבר של כל הסניפים להתנהל בצורה אחידה.

הפתרון של סינאל זה הביא לחיסכון משמעותי בעלות ניהול המשאב האנושי בחברת שטיבל.

אלקטרה תשתיות

שמי נתי בלמס, ברצוני לציין לשבח את מתן השירות המקצועי, המהימן והמהיר שקיבלתי מאלירן מהתמיכה שלכם..

אלירן, בצורה אסרטיבית פעל למצוא פתרונות לכל הבעיות שהצבתי בפניו בנושא בקרת כניסה והפקת דוחות.
ואלירן לא הרפה עד שהצליח לתת לי את המענה הנדרש ואף יותר מכך.
חשוב לי לציין שברוב שנותיי בעבודה מול ארגונים וגופים גדולים כמו שלכם לא נתקלתי במתן שירות מקצועי שכזה.
ולכן אלירן ראוי לכל הערכה על ביצוע עבודתו.
אשמח אם מסר זה יועבר למנהליו וגם לאלירן באופן אישי.

מועצה אזורית חוף הכרמל

שמי אתי נצחון חשבת השכר של מ.א. חוף הכרמל בתחום אחריותי הינו גם נושא נוכחות.

ביום רביעי בשבוע שעבר פתחתי קריאת שירות וחזר אלי אסעד.

אסעד נשמע מעט חדש וטיפה מהוסס, אך יחד עם זאת הוא היה מאוד מאוד אדיב וסבלני והתעקש ללמוד את הבעיה שלי, בירר עם אחרים בצוות שלכם וחזר אלי עם פתרון בעיה מושלם.

במהלך שנות עבודתי מול חברות, הגישה היא לא לקחת אחריות ולא לבדוק לעומק.

כהרגלכם, השירות בסינאל יוצא מן הכלל והפעם גם התומך היה מצוין.

יישר כח, כן ירבו תומכים כמו אסעד !!

יום טוב,

אתי נצחון פרידלנדר, מדור שכר

מועצה אזורית חוף הכרמל

המוסד לביטוח לאומי

יעקב שלום,

ברצוני להודות לך על ביצוע שדרוג של המערכת בביטוח הלאומי כל כך חשוב ונחוץ.

התקנת מערכת SYBRIDGE בוצעה באופן חלק וללא תקלות וזמן ההשבתה היה קצר מאוד.

הכול תודות לעבודה מקצועית ואחראית שלך.

תודה רבה לך על הקשבה והתחשבות בכל צרכים שלנו לניהול תחזוקה של המערכת.

תענוג לעבוד איתך.

תודה רבה לאחראי מערכת שעונים, שמטפל במערכת במקצועיות ובמסירות.

יישר כוח!

בברכה,

ורה בלוך

המוסד לביטוח לאומי

בית האופרה, המשכן לאומנויות הבמה

בוקר טוב,

רציתי ליידע אותך לאחר הרבה זמן והרבה טלפונים, סודר העניין.

הכול בזכות איציק ודניאל מהמעבדה שהיו נפלאים עם המון סבלנות ותשומת לב ודבקות במטרה.

אין לי מילים להודות להם בלעדיהם לא היה מסתדר העניין.

אבקש להעביר מייל זה לממונים שלהם.

בברכה,

שרית קופלביץ

חשבת שכר

בית האופרה, המשכן לאמנויות הבמה

מרגליות סחר ושרותי חיטוי בע”מ

שלום רב,

שמי אדוה אני עובדת בחברת מרגליות סחר ושרותי חיטוי בע”מ.

אנחנו התחברנו אליכם לתוכנת הרמוני לפני כחודש וקצת.

רציתי לציין בפניך עובד שראוי לשבח אצלכם.

… – מיישם ותומך לקוחות.

כל יום במהלך השבועיים דיברתי איתו גם טלפונית וגם במייל בלי סוף ותוך שניות ניתן לי פתרונות לכל מה שביקשתי עם המון סבלנות והקשבה.

עד שלבסוף פתרנו את כל הבעיות שהיו.

כן ירבו עובדים כמוהו ואין ספק שהכל ייראה ורוד יותר.

תודה,

אדוה לינדקויסט

מרגליות סחר ושרותי חיטוי בע”מ

זאפ גרופ בע”מ

בתור טכנאי שטח בעבר, אני יודע כמה זה כיף וממריץ לקבל מילה טובה קטנה.

אני גאה לומר כי השירות של Synel, הוא מהמוצלחים שנתקלתי בתור מקבל ונותן שירות.

המשיכו לשמר את העובדים ואת ערך השירות המעולה.

 שיהיה קיץ נעים ובטוח לכולכם.

אלכס גרבונוב,

צוות System, זאפ גרופ בע”מ

אוריין בע”מ

“המון תודה להרצל (כהן)

יאמר לזכותכם שאין ספק שחברת סינאל התברכה בעובדים יקרים ומסורים ביותר

ובפרט אני מדברת על 2- היוסי שלכם – יוסי דוד ויוסי ברוך – אין עליהם פשוט אנשים מדהימים

תודה רבה”

גלית בן-גיגי, 

חשבת שכר, אוריין בע”מ

אגד הסעים

“החודש אני מסיים עבודה של 37 שנים בחברת “אגד”, מתוכם 35 שנים אחראי על מערכת שעוני הנוכחות הפזורה בכל מתקני האגודה ברחבי הארץ: סניפים , מוסכים, מסעדות ופונדקי דרכים.

אני גאה להיות בצוות שנפגש עם אנשי “סינטל” (שהיו הבסיס לחברת “סינאל”) כבר בשנת 1982 במעבדה קטנה בטכניון בחיפה. יחד איתם בדקנו ובחרנו את השעונים האלקטרונים הראשונים ל”אגד” מדגם (S-20), כאשר אחד השיקולים העיקריים  היה “תוצרת ישראל”. יחד עם המהנדסים ואנשי הפיתוח שימשנו “מעבדת שטח”לשיפור המוצר ולפיתוח שעונים מדגמים חדשים, בתחילה מסדרת S-1XX ואחר כך מסדרת SY-7XX.

יחד איתם פיתחנו גם שגרות תוכנה ששימשו אותנו לקשר עם השעונים מתוך תכניות המערכת של “אגד” בסביבת מחשבי “דיגיטל” (בימים של טרום השרתים, בימים שטרם הייתה לכם תוכנה ייעודית והמילה “אפליקציה” טרם הומצאה).

כאמור , במהלך השנים התקדמנו ועתה “אגד” בשלבים סופיים של התקנת תוכנת HARMONY והסבת כל השעונים לדגם המתקדם SY-785.

זה הזמן שלי להעביר את המושכות לדור הצעיר.

זה הזמן להודות גם לכם על העבודה המשותפת והמעניינת רבת השנים ובעיקר לצוות הוותיק דוד בן-שטרית (דב”ש), דוד אשכנזי והרצל כהן, אשר מלווים אותנו מאז הימים הראשונים של המערכת הממוחשבת.

בנוסף, אני רוצה להודות לאנשי המכירות, התחזוקה, הטכנאים והתמיכה שהיו קשובים לצרכים והשתדלו לתת מענה מהיר לדרישות ולתקלות.

לכולם יש לי פינה חמה בלב.

אתה יכול להיות גאה בצוות העובדים המסור של חברת “סינאל”.

עלו והצליחו והמשיכו להיות גאווה לחברה ישראלית מצליחה.

שלך

יעקב וימן,

אגד – חטיבת המחשוב

פרטנר תקשורת בע”מ

הבעת תודה והערכה עם סיום תפקידי בפרטנר

עם סיום תפקידי בפרטנר, כמנהל המינהל והמשק, לאחר כ-17 שנים, ברצוני להביע את הערכתי, תודתי, והוקרתי, על השנים היפות, בהם הייתה חברתכם, ספק נותן שרות, ברמה גבוהה, איכותית, יעילה ואחראית, שרות שתרם רבות לחברת פרטנר וללקוחותיה.

שיתוף הפעולה עם חברתכם היה מצוין, ויחסי העבודה היו הוגנים, מה שתרם לאיכות עבודה גבוהה, ואוירה נעימה.

תודה והערכה רבה מכל הלב!

עוד ניפגש בהמשך הדרך!

אשמח להמליץ עליכם במכרזים במידה ואדרש.

מוטי קוטאי,

מנהל המינהל והמשק

צור קשר