מנהל, האם אתה יודע ש: מהיום ניתן לדווח נוכחות בעבודה באמצעות סמארטפון וטאבלט

| 16/06/2014

חברת סינאל מלל פייוויי תשיק רשמית את מערכת SynelTime & Attendance, ובשמה האינטרנטי: HARMONY SMART, פרי פיתוחה.
חברת סינאל מלל פייוויי, מפתחת מערכת HARMONY לניהול כח אדם, נוכחות עובדים, שכר, מערכי אבטחה, בקרת כניסה ומבקרים בארגונים, הודיעה כי תשיק רשמית את מערכת SynelTime & Attendance, ובשמה האינטרנטי: HARMONY SMART, פרי פיתוחה.

המערכת החכמה והפשוטה לשימוש פותחה ע”י החברה כדי להרחיב את אפשרויות דיווח הנוכחות של העובדים בעידן המודרני, גם כאשר הם מתחילים את יום עבודתם מחוץ למשרד. האפליקציה, מותאמת הן למכשירי אפל והן למכשירי אנדרואיד, מאפשרת דיווח, כמו גם שליטה ובקרה על מערכי האבטחה באמצעות מכשירים חכמים. הדיווח נעשה בהתממשקות לרשת הלוויינים של גוגל, Google Earth.

ארז בוגנים, סמנכ”ל שיווק בינלאומי ופיתוח עסקי בחברת סינאל, אומר: “פיתחנו את הטכנולוגיה בהתאמה לעידן המודרני, בו רבים מאיתנו אינם מתחילים את יום העבודה במשרד דווקא. לארגונים, כמו גם לעובדים, חשוב כי יוכלו לקבל ולתת את המידע, השליטה והדיווח, מבלי לעבור במשרד, מה שמייעל את ניהול הזמן של העובדים והחברה, מביא לרווחיות גבוהה יותר של הארגון והעסק וכן להצלחת העובד במשימותיו ביתר יעילות ואיכות. המערכת, מצד אחד פשוטה מאד לשימוש, ומצד שני חכמה ורב תכליתית. מעבר לדיווחי נוכחות, ניהול כח אדם ואבטחה, היא מאפשרת להגיש בקשות חופשה עתידיות, הצגת דו”ח עובד, כמו גם דיווח קבוצתי ע”י המנהל”.

המערכת מאפשרת לארגון לתכנן את הגדרות הדיווח בהתאם לפרופיל כל משתמש, להגביל איזורי דיווח גיאוגרפיים ועוד. היא ניתנת להורדה בחינם מחנויות Appstore למכשירי אפל ומ- GooglePlay למכשירי אנדרואיד. הארגון צריך כמובן להיות רשום לשירות.

בוגנים מוסיף: “האפליקציה מעוררת עניין רב שכן היא מאפשרת ניהול מיטבי באמצעות ראייה רחבה, תוך שימוש בכלי מערכת המשלבים ניהול מערך עובדים, מערך האבטחה ומבקרים בארגון, הכל ע”ג פלטפורמה אחת ועדכוני און-ליין. זאת הדרך להצלחה. יש לך את מירב הנתונים בזמן און ליין כדיי לקבל החלטות שקולות אך מהירות בהתאם לתנאים הדינמיים והמשתנים בעסק”.

Harmony Smart תושק בכנס לקוחות גדול שתקיים סינאל ביום ד’ ב-25 ביוני 2014, בשעה 19:00, בתיאטרון הבימה. במסגרת הכנס תציג סינאל את האפליקציה ודרך השימוש בה הן לדיווחי נוכחות, הן לניהול כח אדם והן לניהול אבטחה (פתיחת שערים) ועוד…

הכנס החגיגי, בהשתתפות הבדרן שלום אסיאג, מיועד לסמנכ”לי כספים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מערכות מידע, חשבי שכר בכירים ומנכ”לים.

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

מאמר קורונה – 7 טיפים להוראת הדור הבא תוך כדי עבודה מרחוק
| 23/04/2020
7 טיפים להוראת הדור הבא תוך כדי עבודה מרחוק מאת ארז בוג...
צור קשר