שירותי סינאל פנסיה לעסקים קטנים

חטיבת סינאל פנסיה מקבוצת סינאל, מובילה בשירות יעיל, איכותי ומקצועי בעלות הוגנת בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל.

לסינאל פנסיה פתרון מקצועי ואיכותי ברמת שירות גבוהה עבור עסקים קטנים המונים עד 50 עובדים.

יתרונות סינאל פנסיה לעסקים קטנים:

  • שירות אישי – רפרנט אישי לכל מעסיק
  • שירות מקצועי – עובדים בעל ניסיון מענף הביטוח וחשבות השכר
  • עזרה במתן פתרונות אפשריים ובתיקון דיווחי ממשק

החטיבה נותנת פתרון מקיף  ומלא לארגונים קטנים  לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני משלב קליטת קבצי ממשק ועד שיוך הכספים לחשבונות העובדים בפועל:

  • באופן ממוכן
  • מאובטח
  • תואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק

תהליך עבודה סינאל פנסיה

  1. קבלת קובץXML  מהמעסיק המופק ממערכת השכר ומכיל את נתוני ההפרשות הפנסיוניות של העובדים
  2. טעינת הקובץ במערכת ובדיקת תקינותו מבחינה טכנית. שליחת דוח סליקה מפורט ומרוכז לאישור המעסיק
  3. התאמה כספית שידור הקובץ לחברות הביטוח והיצרנים השונים
  4. קבלת היזון חוזר מחברת הביטוח היזון טכני והיזונים שוטפים
  5. טיפול בדיווחים שגויים העברת תיקונים בהתאם  לדרישת חברת הביטוח וטיפול בשיוך הכספים לקופה
  6. סיום טיפול – שליחת דוח היזון חוזר למעסיק המשקף את סטטוס פיזור הכספים בקופות

לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר עם מחלקת המכירות בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454

מוצרים משלימים נוספים

סינאל פנסיה
קרא עוד
מערכת שכר בקליק
קרא עוד
טופס 101 אלקטרוני
קרא עוד
צור קשר