Case Studies

בנק דיסקונט


בנק דיסקונט מציע ללקוחותיו שירותים בנקאיים מקיפים בכל תחומי הפעילות הפיננסית, וזאת באמצעות רשת של כ- 100 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ וכן באמצעות שירותי בנקאות ישירה – מוקד הטלבנק, אתר אינטרנט חדשני ואפליקציה מתקדמת.

הנהלת הבנק בחרה להטמיע מערכת דיווח נוכחות של חברה סינאל מלל לדיווח נוכחות עובדים.

תוכנה מרכזית לניהול מערך הדיווחים בבנק באמצעות  כ- 200 שעוני נוכחות מתקדמים שהותקנו בסניפי הבנק ברחבי הארץ.

תוכנה מרכזית לניהול השעונים, התראות באון ליין וממשק למערכת קדם שכר של הבנק.

מדובר בטכנולוגיה מתקדמת כולל איסוף נתונים באון ליין, בדיקה של חוקיות דיווח, מורשה דיווח באתר / סניף ועוד.

 

חזור

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

המכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש
Case Studies | 07/05/2020
המכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש הינו הגורם הראשון והמובי...
קרא עוד
הולמס פלייס וגו אקטיב
Case Studies | 06/06/2019
רשת מכוני הכושר "גו אקטיב" נרכשה ע"י רשת מכוני הכושר העו...
קרא עוד
ממן לוגיסטיקה
Case Studies | 02/08/2021
חברות הקבוצה מתמחות במגוון שירותים לניהול שרשרת האספק...
קרא עוד
צור קשר