אבטחה פיזית היא מערכת מורכבת

שלושה שלבים הכרחיים לבחירת אבטחה פיזית בארגון שלך

| 03/02/2021

שלושה שלבים הכרחיים לבחירת אבטחה פיזית בארגון שלך

אבטחה פיזית בארגון הינה בעלת חשיבות עליונה ביותר מפני שכל ארגון הינו גוף עסקי, אשר מטרתו להיות מבודל וייחודי מן השוק התחרותי בזכות חזון וכח אדם אשר חולקים רעיונות וגם “סודות” מסחריים אשר חשובים להצלחתו של הארגון ולכן ארגון שאינו מאובטח לוקח על עצמו סיכון גדול.

“הסיכונים הפיזיים יכולים להכשיל את הארגון ויכולים להשפיע על התנהלותו השוטפת של ארגון ואף לחבל בייחודיותו. קיימים פתרונות רבים, אך החוכמה באיפיון היא תשומת הלב והדגש על האפקטיביות של האבטחה הפיזית ובניית פיתרון אשר מותאם אישית לארגון. צריך להתבסס על ידע וניסיון קודמים ובהצלבת תרחישים שעלולים לקרות.” אומר מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל

מר ארז בוגנים, משנה למנכ”ל “תוסיפו לזה עוד מידע רב לגבי תהליכי העבודה היומיומיים, הרשאות עובדים, מידור, מעגלי אבטחה, פק”מ אבטחה… יש פה המון חשיבות לתכנון נכון של מערכת מורכבת”

אבטחה פיזית הינו תהליך מורכב ביותר אשר לרוב מורכב משלושה שלבים עיקריים:

שלב ראשון – איפיון והתאמה

מערכות בקרת כניסה מאפשרות לפקח ולשלוט על האזורים עליהם הארגון רוצה להגן ולמנוע כניסה של מי שאינם מורשים. מערכות אלו מנטרות כניסות ויציאות של הן של עובדים והן של מבקרים ואורחים.

כל ארגון צריך איפיון ייחודי המתבסס על דרישותיו ואשר מותאם לו אישית. זהו תהליך שבו קיצורי דרך מובילים לפיתרונות לא רצויים ואף לאסון.

שלב שני – תכנון נכון:

כל יועץ ביטחון מקצועי מכיר את חשיבות השרידות ורמת האבטחה בארגון.

מערכת בקרת כניסה של סינאל הופכת כל מקום בארגון ל – “מתקן מאובטח” באמצעים הטכנולוגים האמינים והמתקדמים ביותר. סינאל מתאימה את מגוון הפיתרונות שלה לפי “רמות אבטחה”- מכלול של כח אדם, אמצעים, נהלים ושיטות הפעולה הנדרשות לשמירה על הארגון שלך על פי תנאי המקום, רמת האיום, הערכת מצב וניתוח מאפייני פעילות המתקן.

אבטחה פיזית היא מערכת מורכבת

אבטחה פיזית כמו שהשם רומז הינה אבטחה שמתבצעת בעזרת מערכות מתח נמוך כמו מערכות אזעקה, מערכות אינטרקום, קודנים, שליטה ובקרה, מערכות טלוויזיה במעגל סגור, וכדו’

החידושים הטכנולוגים מחייבים אותנו לפתח וליצור פיתרון שילווה את הארגון שלך לאורך השנים. המטרה של סינאל לתת פיתרונות שמחזיקים גם בטווח הארוך.

שלב שלישי – ביצוע, התקנה וליווי:

“תא הטייס מכיל מאות כפתורים ולכל כפתור יש מטרה”. מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל. “תחשבו שקניתם מטוס עם מנועי סילון מפלצתיים ולא אמרו לכם שיש כפתור הפעלה אחד עליו יש ללחוץ כדי להעביר את אותם מנועי סילון למצב שבו הם ישתמשו בסילון.

אותו פספוס עלול לקרות כשהמוצר איכותי אך ההתקנה והביצוע היו כושלים ואולי פשוט שהלקוח לא קיבל גם הדרכה וליווי בגובה העיניים.
ההתקנה והביצוע דורשים צוות מקצועי שלוקח אחריות ועומד בזמנים שהתחייב. בסינאל עובדים אנשי צוות עם ניסיון רב באלפי התקנות מוצלחות

“כעת כל ארגון חייב פתרונות אשר מותאמים לו באופן ייחודי.” מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל

לסינאל ניסיון רב בתחום האבטחה הפיזית ומעניקה מגוון פיתרונות אבטחה תחת כל התקנים המחמירים ביותר עם זמני תגובה מהירים אשר הופכים כל ארגון למאובטח.

קראת הכל?  כנראה זה רלוונטי לארגון שלך.
לחץ כאן להשארת פרטים

התקנות, מכירה ושירות בכל רחבי הארץ.
סינאל מלל

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

צור קשר