איגרת שכר אוקטובר 2020

| 28/10/2020

לרכישה באמצעות נציג

גליון מס’

212

איגרת שכר לחודש אוקטובר 2020

להלן נתוני מדד חודש ספטמבר 2020 לביצוע עיבוד שכר לחודש אוקטובר 2020:

משיכת הקבצים דרך האינטרנט אמורה להתבצע באופן הבא:

לקוחות הרמוני שכר – תפריט: שרות -> קליטת עדכונים מסינאל -> הורדה והתקנה של גרסה חדשה. (המערכת בודקת אם יש צורך לבצע עדכון, ומבקשת אישור להמשיך – יש ללחוץ “yes” להמשך עדכון).

לאחר סיום עדכון תוכנה, יש לבצע “קליטת עדכונים מסינאל” לכל אחד מהמפעלים דרך תפריט: שירות -> קליטת עדכונים מסינאל -> מפעל נוכחי.

בזמן הרצת חישוב שכר יש לבדוק שתוכנית החישוב עדכנית לחודש הנוכחי.

הסכם קיבוצי של העובדים סוציאליים במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי ( עובדים ומעסיקים בהם חל צו הרחבה), להגדלת שיעור משרה/שעות נוספות ולתשלום מענק בגין ההגדלה.

 כאמור, באיגרת שכר ספטמבר פרסמנו כי נחתם הסכם קיבוצי בין המדינה ומעסיקים נוספים במגזר הציבורי לבין הסתדרות העובדים הכללית החדשה ואיגוד העובדים הסוציאליים, לתקופה שמיום 01.08.2020 ועד ל-30.06.2021.

בנוסף, נחתם ופורסם צו הרחבה המרחיב את הוראות הסכם העו”ס על העובדים בשרותים המופרטים שנמצאים כבר כיום תחת צו ההרחבה ומעסיקיהם (ספקי השירותים והעמותות).

צו ההרחבה מחיל את הוראות ההסכם שהורחבו בצו מיום 01.10.2020 על עובדי העמותות הפועלות במסגרת התקשרויות של המדינה ועל מעסיקיהם. במסגרת זו, העובדות עליהן הוא חל תהיינה זכאיות לקבל את תוספת השכר ואת המענק שיפורטו להלן על כל התקופה שמכניסת הצו לתוקף ועד לסוף תקופת ההסכם (כ 9- חודשים).

 לצורך יישום ההסכם נבקשכם לפנות למח’ התמיכה בחברת סינאל.

דחיית מועד דיווח ותשלום עבור חל”ת

המוסד לביטוח לאומי הודיע על דחייה של מועד הדיווח והתשלום בגין חל”ת עבור חודשים אפריל, מאי, יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר 2020, לתאריך ה – 15.12.2020.

במקביל, המוסד לביטוח לאומי מנסה להעביר תיקוני חקיקה בנוגע לתשלום החל”ת בתקופת משבר הקורונה.

כמו-כן, את הדיווח הרבעוני – על פירוט העובדים שיצאו לחל”ת נתן לדחות עד מועד זה ומעסיק שכל עובדיו יצאו לחל”ת, חייב דיווח אי העסקה.

לתשומת ליבכם, אין דחיה של הדוחות השוטפים עבור חודשים אלו.

ריענון בדבר אי תשלום לעמותות/ אגודות מקצועיות -אוקטובר  2020

נתבקשנו להזכיר לכם כי בהתאם להסכמים הקיבוציים מיום ה – 17/4/2020 ומיום ה – 01/05/2020, אין לבצע החודש תשלום בגין עמותות/ אגודות מקצועיות בהתאם למכתבו של מר ארנון בר דוד, יו”ר ההסתדרות מיום ה – 03/05/2020 בנושא.

תשומת ליבכם כי תשלום בגין עמותה/ אגודה מקצועית אחת ידחה וישולם עד ולא יאוחר מיום 15.01.2021 (לגבי העובדים הזכאים לתשלום עמותה / אגודה מקצועית בשכרם). התשלום ידחה עד משכורת ינואר 2021.

התשלום בגין עמותה/ אגודה מקצועית שניה יבוטל.

עדכון טבלאות שכר הסגל האקדמי הבכיר במכללות בגין עדכון אחוז הקידום בוותק בהסכם הקיבוצי באוניברסיטאות

בהתאם להסכם הקיבוצי הקיים באוניברסיטאות, עודכנו טבלאות השכר של הסגל האקדמי הבכיר באוניברסיטאות החל מינואר 2020 , בגין סעיף בהסכם הקיבוצי המגדיר עדכון באחוז הקידום בוותק עפ”י עדכון חד פעמי במדד המחירים לצרכן.

בהתאם לכך, נערך עדכון גם בטבלאות השכר של הסגל האקדמי הבכיר במכללות (ינואר 2020 ספטמבר 2021 – נספחים א 5 ‘-א 8 ‘ בהסכם הקיבוצי).

טבלאות השכר עודכנו במערכת השכר  החל מיום ה – 01.01.2020.

תשלום אחזקת רכב בתקופת הסגר

להלן מספר הבהרות אשר פורסמו ע”י ראש מנהל שכר והסכמי עבודה בנושא תשלום אחזקת רכב לעובדים בתקופת משבר נגיף הקורונה:

.1 עובד, הזכאי לתשלום אחזקת רכב, המועסק במקום עבודתו, (שלא מהבית), זכאי לתשלום אחזקת רכב כרגיל, ובכפוף לדיווח וביצוע בפועל.

.2 עובד, הזכאי לתשלום אחזקת רכב, המועסק בעבודה מהבית, יהיה זכאי לתשלום אחזקת רכב באופן הבא:
את ההוצאות הקבועות יש לשלם באופן מלא (מאחר וההתחשבנות היא ברמה השנתית).
את ההוצאות המשתנות יש לשלם בהתאם לדיווח שדיווח העובד על נסיעות בתפקיד שביצע העובד באותו חודש. יובהר כי לא ניתן לדווח על הוצאות נסיעות בתפקיד (דיווח ק”מ), בגין הימים שבהם העובד עובד מהבית.

.3 עובד, הזכאי לתשלום אחזקת רכב ומוגדר כעובד שבהסדר, (עובד הזכאי ל – 70% מסך רכיבי השכר המובאים בחשבון לחישוב השלמת פיצויי פיטורים), לא זכאי לאחזקת רכב בגין התקופה בה נמצא בהסדר (לא משתנות ולא קבועות), מאחר ואחזקת רכב אינה מרכיב לפיצויי פיטורים.

.4 עובד המועסק בחלק מהזמן ממקום עבודתו ובחלק מהזמן מועסק מהבית ובחלק אחר הוא מוגדר עובד שבהסדר, תשלום אחזקת רכב יבוצע באופן יחסי בהתאם לסעיפים 1 ,3 לעיל.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

כך תחסוך מאות אלפי שקלים בארגונך
| 03/02/2016
בזמנים מודרנים אלה כשצריכת החשמל והעלויות נמצאות בצמ...
ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל
הטכנולוגיה משנה את פני עולם העסקים ובעלת משנה חשיבות בניהול המשאב האנושי בארגון
| 16/02/2020
סינאל מלל פייוויי עוסקת במתן פתרונות תוכנה משולבי חומר...
צור קשר