טופס 101 האלקטרוני: איך לא חשבו על זה קודם?

| 18/01/2016

כל עובד מכיר את הנוהל השנתי והמסורבל של טופס 101, שעליו למלא בתחילת העסקתו ובכל ה-1 בינואר של כל שנה לאחר מכן. בטופס זה, המוגש למס הכנסה, ממלא העובד את פרטיו האישיים ומקור הכנסתו עד רק לאחרונה וכאמור מחובתו לדווח על שינוי בפרטיו האישיים. על-פי תקנה 2 לתקנות המס בנושא ניכוי ממשכורת ומשכר עבודה משנת 1993, חובת חישוב המס חלה על המעסיק ששואב את הנתונים מטופס 101. עד רק לאחרונה, התהליך הארוך והמייגע הזה היה נעשה במלואו באופן ידני וגוזל זמן רב מחשבי השכר.

לצורך שיפור תהליכים מול הגורמים החיצוניים וייעול שיטת איסוף הנתונים בארגון, עדכנה רשות המיסים את הדרישות וכעת מתירה למעסיק להפיק טופס 101 אלקטרוני, אשר יתממשק במרבית המקרים עם מערכת ניהול נוכחות ושכר העובד בארגון.

טופס 101 האלקטרוני הינו פיתרון קל ופרקטי לכל המעורבים בתהליך איסוף הנתונים והדיווח. כל שעל מעסיק לעשות הוא להגיש הודעה והצהרה לפקיד השומה טרם תחילת השנה בה מעסיק מעוניין להתחיל בתהליך אלקטרוני ועדכני זה.

כחברה המובילה בישראל בתחום הסליקה הפנסיונית, הפקת שכר וניהול נוכחות העובד בארגון, סינאל מלל פייוויי בע”מ פיתחה פיתרון ייחודי למילוי טופס 101 אלקטרוני הניתן לניהול דרך מערכת השכר המתקדמת בישראל HARMONY שכר, או תוכנת שכר אחרת.

טופס 101 האלקטרוני של סינאל המאושר על-ידי רשות המיסים בישראל, יחסוך למעסיק זמן יקר, ישים קץ לבזבוז הנייר והתיוקים המיותרים. כמו כן, המעסיק ייהנה מגישה נוחה ופשוטה דרך פורטל ייעודי אונליין.

הפתרון של סינאל כה פשוט, נוח ויעיל, ובעידן הסייבר אפילו מתבקש. ונשאלת השאלה: איך לא חשבו על זה קודם?!

101_Form_declare

רוצים שגם לכם שיהיה לכם זמן לעוד קפה? עברו עכשיו לטופס 101 אלקטרוני. לפרטים מלאו את טופס יצירת הקשר.

לחוזר של רשות המיסים בישראל “כללים והוראות להפקת טופס 101 אלקטרוני והוראות מיוחדות לעניין משלמי קצבה – 2015” – לחץ כאן.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

Synel
אביב 2012
| 02/05/2019
חדשות סינאל - אביב 2012...
דרוש מנהל/ת חומרה
| 06/11/2023
דרוש מנהל/ת חומרה מיקום המשרה: פתח תקווה סוג משרה: משרה...
צור קשר