כנס יועצים ואינטגרטורים מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות תוצרת TELETEK

| 22/07/2021

כנס יועצים ואינטגרטורים מערכות גילוי אש ועשן מתקדמות תוצרת TELETEK

כנס מקצועי בתחום מערכות גילוי אש ועשן התקיים ב-08.07.21. הגיעו לכנס  כ-100 אינטגרטורים, יועצים מומחים כדי להתעדכן בכל החידושים של מערכות גילוי אש ועשן.

מערכות גילוי אש ועשן מצילות חיים,  רכוש ומונעות שריפות הרסניות. החשיבות היא עצומה.

ארז בוגנים המנכ”ל הציג את סל הפתרונות המשווקים על ידי החברה: היא בעלת ניסיון רב שנים ביישום והטמעת פרויקטים גדולים בישראל וברחבי העולם. כמפתחת ויצרנית מובילה בתחום, החברה בעלת יכולת לבצע אופטימיזציה והתאמות לפתרונות  בהתאם לצרכים והדרישות הייחודיות למגזרי הפעילות השונים בענף גילוי האש.

השוק הישראלי דורש התאמה אישית. קיימים מגוון של לקוחות קטנים וגדולים יותר אך כולם מבקשים גמישות ויכולת להתחבר לכל מוצר גם אם הוא של צד ג’.

פרננדו בורסק, מנהל תחום גילוי אש ועשן סקר את מוצרי TELETEK ויתרונותיהם:

  • רכזת כתובתית פתוחה (לכל הצדדים).
  • מאפשרת חיבור של 250 אביזרים.
  • קלה להתקנה – רק 2 גיד לכל אביזרי הגילוי.
  • ניתן להתקין עד 32 פנלי משנה במרחק קילומטר אחד מהשני.
  • בעלת רמות שונות של רגישות גלאי עשן (נמוך, בינוני, גבוה, גבוה מאוד) לפי שעות שונות ביממה.
  • גלאי החום ניתן לתכנות לשלוש רמות רגישות שונות.
  • כתובת אחת למודול !!! עושה 4 פעולות שונות (לכל כניסה ויציאה שם משלה, ופעולה נפרדת לכל אחת). המשמעות היא פחות חיווט, פחות כסף, יותר נוחות ויעילות.
  • למערכת תוכנה חינמית וידידותית למשתמש (בעברית) – תוכנת ProsTe.
  • תומכת ב- 64 מצלמות IP.
  • גלאי הקרן תואם לכל הרכזות בישראל (הטווח שלו 50-100 מטר).
  • טלפון מחסה מאפשר הפעלת מצלמה באיזור האירוע.

כשמזכירים בטיחות וזהירות לא ניתן להימנע מההמשמעויות של גידול האוכלוסין הצפוי בשנים הבאות. ולבניין החכם של המחר שיהיה בגובה של 100 קומות שבו יתגוררו משפחות ויהיו בו גני ילדים, מתחמי קניות ומה לא. צריכים להיערך לתכנון עתידי של בניינים מורכבים עם יכולת גמישות מרבית לטכנולוגיות העתיד. לשם העולם מתקדם.

ללא הטכנולוגיות הללו, הגידול במספר הבניינים הגבוהים, צפוי להביא לגידול במספר הדליקות, ובכך גם להגדלת המשאבים הדרושים להתמודדות עם נזקי דליקות ועלויותיהן. כמו כן, כתוצאה מהעדר תחזוקה שוטפת, הגדלת המשאבים והעלויות לצורך ביצוע תחזוקת שבר. מעבר לסיכון לחיי אדם, יידרשו יותר משאבים לכבות את הדליקות. יידרשו יותר משאבים חומריים וכספיים לתקן את נזקי הדליקות.

בזכות טכנולוגיות מתקדמות תשתנה הרגולציה אשר מכשירה את דרישות הכשירות והעלויות יפחתו משמעותית.

 טיוב הרגולציה מחושב במספר צעדים, בדגש על ניהול סיכונים לצורך התאמת רמת סיכון הנכס לדרישות הנלוות ובחינת עלות הדרישות הרגולטיביות אל מול התועלת שלהן בהפחתת הסיכונים לפגיעה כתוצאה משריפות.

 קיימים 4 תחומים עיקריים בהם הכבאות הינם גורם מנחה:

  1. רישוי עסקים, מעל 150 אלף עסקים.
  2. נכסים שאינם טעוני רישוי (מבני חינוך, בריאות, משרדים ועוד) –  כ-350 אלף נכסים.
  3. מבני מגורים – כ-140 אלף בניינים.
  4. היתרי בניה.

  בהעדר חובה חוקית, נוצרות מחלוקות בין אלו המעוניינים לבצע תחזוקה שוטפת של סידורי בטיחות האש כדי לשמור על בטיחות הבניין והשוהים בו, לבין אלה שאינם מעוניינים להשקיע בנושא.

בתחום של יצירת רגולציה על בסיס ניהול סיכונים שיטתי והתורה האמריקאית לבטיחות אש ה-N.F.P.A בכדי למזער למינימום האפשר את האפשרות לפרוץ דליקה ובאם חלילה פרצה לשמור אותה כך שלא תוכל להתפשט.

אסטרטגיית הרגולציה של חלופה זו היא שילוב בין כלי רגולטורי כופה )”ציווי ושליטה”(, לבין – כלי שמטרתו רתימת שוק. קביעת חובה לביצוע התחזוקה באמצעות גורם מקצועי ובתדירות גבוהה נועדה ליצור סטנדרט מקצועי גבוה ובאופן זה להבטיח את תקינות המערכות באופן מיטבי.

הטלת חובה לביצוע ביקורת תחזוקה עצמית מדי תקופה, וכן חובה לביצוע תחזוקה באמצעות בעלי מקצוע בהתייחס לסידורי בטיחות אש מסוימים.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

תגים מגנטיים לכל המתחסנים מפני קורונה
| 06/01/2021
יוזמה ברמב"ם: ביצוע סינאל לקוחות יקרים, חברת סינאל תספ...
ניהול עובדים על ידי אפליקציית הרמוני
| 22/01/2017
מכשירי הנייד הסלולרי והטאבלט הפכו עם השנים להיות מכשיר...
צור קשר