ארז בוגנים 2022

האם אתם מנסים לשמור על העובדים הנכונים?

| 26/01/2022

כותב המאמר הינו: עו”ד ארז בוגנים – מנכ”ל סינאל מלל PayWay הבורסאית.

מגיפת הקורונה גרמה להתייעלות עצומה בארגונים וחברות מצד אחד, מאידך, עוררה קרבות על כישרונות בשוק העבודה בצד השני. בחברות רבות מציעים בונוסי כניסה לתחומים כדי למשוך כישרונות חדשים מבלי לחשוב על ההשלכות קדימה.

מי מאיתנו לא אוהב תמריצים? דווקא עכשיו יותר מתמיד כשהמצב במשק אינו מזהיר, ארגונים צריכים לבחון היטב כיצד לזהות וליצור עובדים מעורבים ונלהבים באמת.

במקום להסתמך במידה רבה על תמריצים חד פעמיים שהם במקרה הטוב מעין פלסטר עם דבק חלש שישמור על הפצע רק לתקופה קצרה, חשוב קודם כל לרדד את התוכנית האסטרטגית של החברה לכלל העובדים, מהדרג הגבוה ועד אחרון העובדים וגם להעביר את המסקנות והתובנות כלפי מעלה בחזרה אל הדרג הגבוה ביותר.

מצד אחד, בחברות צריכים לאפשר שקיפות לכולם ולהתמקד ביצירת מקומות עבודה שבהם תהיה התלהבות והעובדים ירצו להישאר ולשגשג ובתוך כך לייצר אצל העובדים אחריות גדולה ומחוייבות לארגון.

המרקם הזה יצור מעגן חברתי במקום העבודה וישמור על שביעות רצון בעבודה וביצועי עבודה גבוהים. עובד מחויב יתנסה בתפקידים שונים בארגון והחברה תשמור עליו עם מערכת תמיכה דינמית שמותאמת לו אישית.

המגיפה שינתה את אופן העבודה שלנו ואת האופן בו אנו רואים עבודה.

המנהיגים צריכים למקד את תשומת הלב והאנרגיה על התנאים שיעזרו לעובדים להישאר ולהתפתח עם תחושת התאמה ותכלית. אפשר לשמור על העובדים הנכונים בעזרת מערכת תמיכה במקום העבודה והתאמות אישיות שיהיה קשה למצוא במקום אחר.

חברת סינאל מקדישה לנושא זה, תוכנית עם חזון שתאפשר לכל עובד בחברה להנות במקום העבודה עם חללים פתוחים, עמדות למפגשי נטוורקינג וסיעור מוחות, מקומות אתנחתא, קורסים לפיתוח ההון האנושי ועוד רבים, שכן בסוף היום, מקום העבודה הינו אזור בו אנו נמצאים רוב שעות היום.

הגלידה עם האפשרות ל- 24 טעמים נמסה וברור שהיא לא תחזיק מעמד המון זמן. לקראת תחילת השנה, יש לנו פתרון כולל החל מדיווחי נוכחות שעות עבודה ועד לחיסכון כספי עבור חברות וארגונים שחושבים על רווחת העובדים, על רמתם המקצועית מבלי לפגוע בהתייעלות הפיננסית.

אנו נשמח להציג לכם פתרונות לייעול הארגון ושמירה על רווחת העובדים בענף שלכם. שנתחיל בדו שיח? market@synel.co.il

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

אוקסברידג' בית הספר למקצועות השכר
יום עיון 17.12.20 מקוון בזום עבר בהצלחה
| 22/12/2020
יום עיון חשבי שכר - סינאל אוקסברידג' – בית הספר לשכר – ...
צור קשר