helpdesk דרוש/ה תומך/ת טכני

| 16/03/2022

 

  helpdesk דרוש /ה תומך /ת טכני

מיקום המשרה: פתח תקווה 
סוג משרה: מלאה
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון  Workforce Management, ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת, הכוללים חומרה ותוכנה לניהול כולל של דיווח נוכחות, משאבי אנוש, שכר, בקרת כניסה, מערכות צפייה והקלטה.
סינאל מלל פייוויי הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתא, בעלת תקני איכות בינלאומיים CE, UL, ISO-9001, SAS-70. החברה מורשית התממשקות למערכות SAP ו- IBM והוסמכה על ידי מיקרוסופט כ- Gold Partner והינה שותף עסקי ומפיץ מורשה של חברת Oracle.במסגרת התפקיד:
תמיכה טלפונית ללקוחות החברה,
תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח.
יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית.
מענה למיילים/ טלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM.
שכר ותנאים טובים למתאים /ה.
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8:00 ועד 17:00

דרישות:
ניסיון בעבודת תמיכה טכנית
הכרות עם מערכת CRM
יכולת בניית שאילתות ב SQL יתרון משמעותי
ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד יתרון
הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows יתרון
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

קורות חיים יש לשלוח ל –
hr@synel.co.il

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

עדכון לאיגרת מידע ללקוחות בעניין הכנת קבצי טופס 100 בחירום
| 07/04/2020
לידיעת לקוחותינו, בהתאם להנחיות נוספות של המוסד ל...
מה הקשר בין מערכת שליטה והבקרה ולניהול העובד בארגון?
| 07/03/2016
אחד הנושאים החמים בשוק בימינו הוא נושא האבטחה ובקרת ה...
צור קשר