ההתפתחות המבטיחה של שוק בקרת הכניסה הביומטרית

| 04/02/2016

בסוף שנת 2015 פורסם דו”ח סקר שוק בתחום המערכות הביומטריות, המראה כי שיעור הצמיחה השנתית של שוק זה בין השנים 2015 עד 2019 עומד על מעל ל-18%. צמיחה זו הינה, ככל הנראה, הודות למעבר מטכנולוגיות בלתי-ביומטריות כגון מספרי זיהוי אישיים (סיסמאות מספר) וכרטיסים חכמים ייעודיים לבקרת כניסה ביומטרית.

דו”ח סקר זה, שפורסם על-ידי חברת טכנוויו הבריטית, מתאר את תחזית השוק של מערכות בקרת הכניסה הביומטרית עם צמיחה כאשר עד שנת 2019 שווי השוק יהיה כ-12 מיליארד דולר. המחקר מפרט את פילוח השוק על פי גופי ממשלה, בנקאות, שירותים פיננסיים וביטוח, תחבורה, ובריאות ומתייחס לאיזורים הגיאגרפיים מזה”ת, קרום וצפון אמריקה, ואירופה.

כיום צפון אמריקה היא השוק הגדול ביותר בתחום מערכות בקרת הכניסה, עם נתח שוק של כ-38%, שם לסינאל יש כאמור נוכחות עם חברת הבת SYNEL USA. באיזור גיאוגרפי זה ישנו אימוץ גבוה במיוחד של מערכות בקרת כניסה ביומטריות בקרב גופי ממשלה, בנקאות, שירותים פיננסיים וחברות ביטוח.

האנליסט הראשי שהוביל את המחקר אומר כי לאחרונה ישנה גדילה הדרגתית בביקוש לשירותים ביומטריים מבוססי ענן מכיוון שאלה יותר בטוחים ואמינים. כמו כן, מערכות ביומטריות מבוססות ענן מעניקות בקרה מתמדת וחסכוניים כלכלית לארגונים גדולים שכן עליהם לתעד מאגר מידע גדול במיוחד.

הצורך באמצעי זיהוי ואימות אישיים אמינים, גדל במיוחד בשוק הבנקאות, שירותים פיננסיים וביטוח. על מנת להימנע מפרצות אבטחה והונאות, בנקים בינלאומיים ומוסדות פיננסיים רבים ממזגים טכנולוגיות ביומטריות כמו זיהוי טביעות אצבע או זיהוי פנים עם מערכות בקרת כניסה מבוססות טלפונים ניידים בכדי לאפשר ללקוחותיהם חשבונות מאובטחים אונליין.

סינאל מלל פייוויי בע”מ היא מהמובילות בישראל בתחום בקרת הכניסה ונותנת פתרונות היקפיים לבקרת הכניסה בארגון כולל מערכות אבטחה קונבנציונאליים וכן מערכות בקרת כניסה ביומטריים מבוססות זיהוי טביעת אצבע וזיהוי פנים, כגון סדרת מסופי זיהוי פנים SY-Face.

לפרטים נוספים בנושא בקרת כניסה בארגון, מלאו את הטופס המקוצר או כתבו לנו market@synel.co.il.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

צור קשר