טכנולוגיית זיהוי הפנים ביישום מתקדם של סינאל

| 10/05/2020

לאחרונה פרסם אתר melaniannews.net נתח שוק עולמי לפי שמות חברות. ביצענו ריאיון עם מר ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ”ל קבוצת סינאל מלל פייוויי חברת הייטק ישראלית, מבוססת ויציבה התופסת מקום של כבוד בעוגה העולמית. 

מר ארז בוגנים, השקתם בשנה האחרונה מסוף זיהוי פנים מתקדם. ספר לנו בבקשה על הטכנולוגיה.

“טכנולוגיית זיהוי הפנים משתייכת למשפחת הזיהוי הביומטרי ומהווה אבולוציה מתקדמת למדי של הזיהוי הביומטרי הרגיל, קרי טביעת אצבע. הזיהוי הביומטרי מתבסס על לכידת נתונים אנאלוגיים והפיכתם לדיגיטליים תוך ביצוע זיהוי + אימות אל מול נתונים שהוזנו במערכת.”

“במסגרת הזיהוי חיישן לוכד את הנתונים האנלוגיים המתקבלים למערכת, שמתרגמת אותם ומעבדת תוך שניות עם בדיקת המיקום המדוייק של איברי הפנים, המרווח בין העיניים, זווית גשר האף ועוד… כל זה ועוד תורם לזיהוי ואימות מירבי במערכת.” כך בוגנים.

תוכל לספר לנו על השימוש במסופי זיהוי פנים בעולם?

“בעולם, טכנולוגיות זיהוי פנים משמשות החל מכניסה לטלפון האישי, עבור דרך בנקים, ועד מעברי אבטחה בשדות תעופה ותפיסת עבריינים ע”י המשטרה הסינית באמצעות משקפיים מיוחדים לשוטרים שבשטח ורשת מעקב וידאו הפרוסה ברחבי המדינה ומשתכללת כל הזמן.”

“בישראל משמשת טכנולוגיית זיהוי הפנים לאחרונה, למעבר מורשי העבודה מהרשות הפלסטינית לישראל. מנגד, קיימות מדינות שאוסרות את השימוש בטכנולוגית זיהוי הפנים, ללא אישור המצולם.”

“טכנולוגיית זיהוי הפנים הינה תחום חדש יחסית ומעורר את הדמיון, וללא ספק מהווה את המילה האחרונה בתחום האבטחה בכלל ואבטחת הארגון בפרט.” אומר ארז בוגנים.

ספר לנו בבקשה, על היישום של הטכנולוגיה במסוף SY910?

“סינאל הינה מובילה עולמית בתחום ניהול המשאב האנושי ובקרת הכניסה בארגון.

במסגרת הובלתה הטכנולוגית של סינאל משווק המסוף SY 910  אשר כיום הינו המסוף המתקדם ביותר בתחום זיהוי הפנים עם טווח טעות אפסי. עד כדי כך שהמסוף מסוגל להבדיל בין תאומים זהים!

בין יתרונות המוצר:

זמן תגובה פחות משנייה.

אין צורך באינטרקציה פיזית

זיהוי מהיר

רמת דיוק מקסימאלית

למידת מכונה – מערכת בינה מלאכותית השומרת על רמת ביצועים מקסימאלית לאורך זמן.

מותאם לסביבה משתנה כולל מצבי תאורה שונים.

התראות קוליות שמכוונות את המשתמש

מסך צבעוני שמנחה ומסייע למקם את הפנים באופן שניתן לזהות.” מתאר בוגנים.

ולסיום?

“אנו נמשיך להוביל בחזית הטכנולוגיה גם בשנים הקרובות. אני בטוח שבשנים הבאות תראו שחלקנו בעוגה גדול הרבה יותר.” מסיים ארז בוגנים בלא פחות מהבטחה.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

צור קשר