כך שירותי בתי הסוהר הצליחו להקטין הוצאות שכר

| 25/01/2021

כך שירותי בתי הסוהר הצליחו להקטין הוצאות שכר 

שירות בתי הסוהר הינו ארגון ביטחוני ששומר על אזרחי מדינת ישראל. בשנת 2019 תקציב שירות בתי הסוהר עמד על 3,556,212,000₪ בעוד שההוצאות העיקריות היו על שכר: 2,858,982,000₪ (%77.21).

שירותי בתי הסוהר פנו לחברת סינאל בשאלה כיצד יוכלו לחסוך בהוצאות הרבות מבלי לפגוע באורח העבודה התקין ומבלי להפריע להליכים הביטחוניים.

“כדי לתת את הפיתרון המתאים ביותר, יצאנו אל השטח, שם הכנו איפיונים והגדרנו מספר פיתרונות, שכולם במטרה עליונה להקטין את הוצאות השכר מבלי לפגוע בעובדים אלא פשוט לנהל נכון את הזמן לטובת הארגון”. מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל

שירות בתי הסוהר כעת משתמשים בשעוני נוכחות ביומטריים טביעת אצבע מדגם Synergy של סינאל אשר מותקנים בכ-500 נקודות בכל רחבי הארץ.

איסוף נתוני הנוכחות של עובדי השירות, דו”חות והתראות למפקחים, ניתוחי נוכחות, עדכונים ותיקוני נוכחות, הפקת דו”חות ועוד מתאפשרים בזכות טכנולוגיה אמינה ויכולת התממשקות יוצאת דופן של סינאל – כך זה נראה:

כ- 500 שעונים מחוברים לענן – לדיווחי נוכחות של עובדי השירות ובנוסף דיווחי “ביקורת”. תוכנת הרמוני נוכחות בענן אוספת את השעות ומעדכנת בצורה אוטומטית את הרמוני ביתי (שרת מקומי) ונותנת את האפשרות לניהול הנוכחות (מהענן) למערכת הפנימית של השב”ס.

סינאל מציגה שוב את היכולת להתאים את עצמה לארגונים ולהתממשק לכל מערכת קיימת בקלות וללא תקלות.

“הפיתרון שלנו חוסך מאות אלפי שקלים” מסביר מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל. יש לנו ניסיון רב שנים בנושאי נוכחות ושכר בארגונים וחברות בינוניות וגדולות, אבל מה שמלהיב אותי כל פעם מחדש זו היכולת שלנו להתאים את עצמנו ללקוח.

הפיתרון הינו ארוך טווח ולכן למרות ששב”ס כבר נהנים מחיסכון עצום בהוצאות. מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל מסביר כי “הפיתרון שלנו הוא דימי וחכם כך שהמערכת לומדת אילו פעולות יחסכו לארגון יותר ויותר”. זה מתאפשר בזכות מחקר ופיתוח מודולים נוספים כמו ניהול מקומות העסקה, סידור עבודה ושיבוצים, ניהול היעדרויות ועוד רבים.

המטרה של סינאל לתת פיתרונות עמידים בפני גורמי הזמן והקצב הדינמי של ימינו ובפרויקט הנ”ל הצלחנו.

“סינאל מספקת לכל לקוח פיתרון אשר מותאם בדיוק לצרכיו וליכולותיו. לסינאל מוצרי דגל רבים בתחום הנוכחות והשכר והכל בטכנולוגיה כחול-לבן אשר מייעלת כל ארגון.” מר. ארז בוגנים, משנה למנכ”ל

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

המוסד לביטוח לאומי
| 23/04/2019
יעקב שלום, ברצוני להודות לך על ביצוע שדרוג של המערכת ב...
צור קשר