קוראי קרבה

SYNEL SECURITY המובילה בישראל למתן פתרונות אבטחה ובקרת כניסה מתקדמים בארגונים

קורא קירבה PRX-20 מתאים למגוון רחב של מערכות מבוססות

קורא קירבה אלגנטי עם טווח קריאה של 5-10 ס”מ. מתאים למגוון רחב של מערכות מבוססוצ קוראי קירבה כגון מערכות בקרת גישה ובקרצ זמן ונוכחות.

 

 

קורא טביעת אצבע משולב קרבה Printx PRX

קורא טביעת אצבע המשולב קרבה מספק אימות אישי חיובי. הוא קורא בקרת הגישה האיגאלי לדרישות של אבטחה מרבית.

 

 

קורא קרבה PRX 70 משולב קודן 

 

יתרונות מערכות קורא קירבה – בקרת כניסה של סינאל:

  •  תצורות עצמאיות או רשת (TCP\IP)
  • ניהול התרעות-פריצת פתיחת דלת, נסיונות לכניסה בלתי חוקית כמו התרעות מופצות באמצעי שמע, דוא”ל או SMS.
  • אבטחה מוגברת התומכת במגוון של טכניקות אימות.
  • דוחות נוכחות\מבקרים ותצוגה גראפית של אירועים.
  • Interlock , פתרונות גישה למעליות.
  • ממשק למערכות טלוויזיה במעגל סגור\התרעה.
  • גמישות: סוגים רבים של בקרים המוצאים לצרכים השונים של הלקוח.
  • להצעת מחיר ופרטים נוספים מלאו את הטופס יצירת הקשר מצד ימין.
  • להורדת הברושור המלא, לחצו על ה-PDF מטה.

 

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 03-7555100.

 

בקרי סינאל

בקרת מעברים –  SY400 מבית SYNEL SECURITY

בקר SY 400 משמש לבקרת עד שני מעברים (דלתות, שערים, סבסבות, מחסומים). הבקר מהווה חלק משלים ואינטגרלי למערכת בקרת הכניסה. תכנותו מתבצע דרך מחשב המערכת ובאמצעות HARMONY או Falcon.

ניתן לחבר לבקר זה עד שני קוראים לשני מעברים מבוקרים או לחילופין שני קוראים על מעבר מבוקר אחד, כניסה ויציאה כולל הפעלת Anti-Passback.

מגוון קוראים בטכנולוגיות שונות יכולים להתחבר לבקר SY-400/U תוך התאמתם לתגי הלקוח. בנוסף, ישנה אפשרות לחיבור קורא ביומטרי לטביעת אצבע מדגם PRintX. שתי כניסות לגלאים מנוצלות לאימות כניסה ומצב הדלת או למטרות כלליות אחרות.

SY FACE מבית SYNEL SECURITY

מסופי זיהוי הפנים SY FACE מבית סינאל הינם מסופים ייחודיים המצויידים בשני סנסורים עם אלגוריתם מתקדם העושה שימוש בתווי פנים לשם זיהוי המשתמש.

 לסדרת מסופי בקרת כניסה מבוססי זיהוי פנים. 

 

יתרונות מערכות בקרת מעברים של סינאל:

  • תצורות עצמאיות או רשת (TCP\IP).
  • ניהול התרעות-פריצת פתיחת דלת, נסיונות לכניסה בלתי חוקית כמו התרעות מופצות באמצעי שמע, דוא”ל או SMS.
  • בקרת מעברים אבטחה מוגברת התומכת במגוון של טכניקות אימות.
  • דוחות נוכחות\מבקרים ותצוגה גראפית של אירועים.
  • Interlock , פתרונות גישה למעליות.
  • ממשק למערכות טלוויזיה במעגל סגור\התרעה.
  • גמישות: סוגים רבים של בקרים המוצאים לצרכים השונים של הלקוח.
  • להצעת מחיר ופרטים נוספים מלאו את הטופס מצד ימין.
  • להורדת הברושור המלא, לחצו על ה-PDF מטה.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il  או בטלפון 09-7750428.

טופס 101 אלקטרוני

 בלחיצת כפתור אחת

מילוי טופס 101 אלקטרוני

הכי פשוט, הכי מהיר והכי חסכוני!

 

 מידי שנה, תהליך מילוי והגשת טופס 101 הוא אחד התהליכים המסורבלים בניהול העובד בארגון.

סינאל מציעה לך את הפתרון הקל והיעיל ביותר עבורך: מילוי טופס 101 אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת, ותהליך מילוי הטופס מעולם לא היה קל כל-כך!

הטופס מאושר על ידי רשות המיסים.

יתרונות המערכת:

  • חסכון בזמן, בנייר ובתיוקים מיותרים
  • אפשרות אינטגרציה עם כל תוכנת שכר
  • אפשרות גישה קלה דרך פורטל ייעודי מקוון
  • מאושר על-ידי רשות המיסים בישראל

רוצים לדעת עוד על טופס 101 אלקטרוני של סינאל?

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

פתרון כולל לניהול העובד והמבקר בארגון מערכת משולבת תחת קורת גג אחת

ניהול משאבי האנוש הוא נושא חשוב ורגיש בכל ארגון קטן וגדול כאחד. הפתרון הניתן חייב להיות מדויק, מיטבי ומותאם לצרכיי העובד והמבקר בארגון.

harmony1

HARMONY הינה מערכת חדשנית המשלבת את כל פעילויות העובד והמבקר בארגון. הינה מערכת מתקדמת ביותר המבוססת על כלי פיתוח, בסיסי נתונים וסביבות הפעלה מהמתקדמים ביותר בעולם. HARMONY מאפשרת למנהלים בכל הדרגים בארגון לנהל את עובדיהם באמצעות כלי עבודה מתקדמים ביותר בכוחות עצמם, בזמן אמת, בכל עת

מסביב לשעון, ולא רק בסוף כל חודש, מבלי לפנות בשאילתות מיותרות אל לשכת השירות.

הפתרונות ניתנים ליישום בצורה מודולארית, ומיועדים לתפקד כמערכת אינטגרטיבית שבה נתוני העובד נקלטים פעם אחת בלבד ומיושמים בכל המודולים של המערכת. שיטה זו מהווה חיסכון בזמן ובעלות, מונעת טעויות ומאפשרת זמינות מקסימאלית.

מודלים במערכת הרמוני:

  • משאבי אנוש
  • שכר
  • חישוב שעות נוכחות והיעדרות
  • ניהול מכסות ובדיקה מול יתרות
  • ניהול חדרי אוכל וחיוב עובדים
  • תמחיר ודיווח פרויקטים / סעיפים תקציבים
  • דיווחי מדען ראשי
  • בקרת כניסה
  • פורטל מידע לעובד / מנהל
  • סידור עובדים למשמרות
  • שליחת התראות לעובדים ומנהלים
  • ניהול דיווחים באתרים לפי תקנים
  • דיווח טלפוני או דיווח ב Smartphone
  • Harmony Web – ממשק אינטרנט לעובד ולמנהל
  • פרויקטים / סעיף תקציבי
  • סידור עבודה
  • לקוחות
  • ניהול מערכי אבטחה – בקרת כניסה
  • אורחים
  • רכבים

השימוש במערכת Harmony בארגון מבטיח התייעלות מקיפה, הודות למסד הנתונים היחיד, שהינו זמין במתכונת מקוונת לכל גורם בארגון המעורב בקבלת החלטות וניהול כוח אדם.

מערכת הרשאות מאפשרת חשיפה ממודרת של המידע בכל הרמות עד רמת השדה.

הפתרונות מותקנים, מיושמים ומוטמעים ע”י צוות מומחים מיומן, הדואג לקישורם לשאר מערכות המידע בארגון בצורה מיטבית.

לסינאל מלל פייוויי יתרון בולט ומשמעותי כמפתחת ויצרנית של החומרה ותוכנה מבית אחד, יתרון זה בא לביטוי באיכות התמיכה והשירות הניתנים ללקוחותינו, מהווה פתרון כדאי ביותר משקולי עלות תועלת לכל ארגון.

סינאל משקיעה משאבים רבים נכרים במחקר ופיתוח של מוצרי התוכנה והחומרה והחברה מעסיקה עשרות מהנדסים מיומנים במרכז הפיתוח של החברה שביוקנעם.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

HARMONY – פורטל תלושים

סינאל מביאה את תלוש השכר אליכם למחשב כחלק משיפור השירות הניתן לעובד, מעתה יוכל ליהנות מנגישות לנתוניו האישיים ולצפות בתלושי השכר, טפסי 106 ואישורים כספיים נוספים הנדרשים מעת לעת. באמצעות תוכנת E-Harmony.

העובד מזדהה בהתאם לחוקת העבודה בארגון ובאמצעות התפריטים בוחר תלושי שכר. התלוש מוצג לעובד ובאפשרותו להדפיס את התלוש.

  • העובד נהנה מגישה ישירה למידע עדכני אודותיו ולנתונים נוכחיים והיסטוריים הקיימים: תלושי שכר, טפסי 106, טפסי 101, היעדרויות ואישורים נוספים
  • הארגון נהנה מהקלת העומס על מחלקת משאבי אנוש ושכר, על ידי הפחתת מספר הפניות של עובדים לבירורים
  • פורטל פנים ארגוני – גישה לנתונים בתוך הארגון עצמו
  • פורטל ארגוני – גישה לעובדים בתוך ומחוץ לארגון, תוך הקפדה על מידור ואבטחת מידע כנהוג במערכות בנקאיות / פיננסיות וכיאה לרגישות הנתונים
  • פורטל לשכת שירות – שירות נוסף ללקוחות לשכת שירות המבצעים את עיבוד השכר בבית הלקוח או בסינאל – שכר בקליקלמידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

הרמוני – מודול ניהול משאבי אנוש ושכר

  הרמוני – מודול ניהול משאבי אנוש שכר

מערכת הרמוני שכר כוללת בתוכה  גם מודול לניהול משאבי אנוש ותיק מידע אישי לכל עובד הכולל :

    • ניהול אירועי עובד עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות כולל: מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי Office שונים
    • תיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים ל- Office
    • ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד
    • אגירה מלאה של אירועים ודיווחים היסטוריים
    • שליפת מידע היסטורי אודות פרטי העובד באמצעות מנוע חיפוש ומחולל דוחות
    • הגדרת אירועים נוספים בקלות ובגמישות
    • ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון: מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה, שפות
    • מודול משאבי אנוש כולל בתוכו גם עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבת עובדים ובקרה על סעיפים תקציביים

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

תוכנה להפקה,חישוב וניהול תלושי שכר

harmony1

תוכנה להפקה,חישוב וניהול תלושי שכר

HARMONY חישוב שכר הינה מערכת חישוב שכר – תוכנת שכר הנותנת מענה רחב ומגוון לצורך באמצעי קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמיתי לכל הדרגים ומקבלי ההחלטות בארגון, תוך שימוש חווייתי בדפדפן סטנדרטי. המערכת הינה מערכת פרמטרית גמישה של כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים.

המערכת הינה מערכת פרמטרית גמישה להגדרת כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים. המערכת מאפשרת ניהול מלא של התפתחויות שכר וניהול היעדרויות – דיווח ניצולי חופשה, מחלה וחישוב אוטומטי של יתרות – וניהול תביעות אוטומטי לביטוח לאומי – מילואים, דמי אבטלה ועוד.

המערכת מאפשרת ניהול דרג/דרגה, חישובים רטרואקטיביים, חישובי מיסוי שווי אופציות, דו”חות למדען הראשי, החזר תשלומי הלוואות, ניהול עיקולים, חישובי פרמיות ועמלות לעובדים, חישובי ממוצעים של אחוזי משרה וחישובי זכאות הבראה.

מידע למנהלים: מערכת סימולציה לתמיכה בקבלת החלטות ברמת קבוצה, הכוללת: דיוני שכר, חישוב עלויות מעביד (תחזית שנתית עתידית), בקרה פיננסית מלאה על מרכיבי השכר לחישוב העמסות תמחיריות ומרכזי רווח.

  • ממשק אוטומטי למערכת הפיננסית הארגונית
  • אגירת היסטוריה מלאה.
  • מחולל דוחות משוכלל להגדרה קלה של דוחות והפקתם
  • מנוע חיפוש מתקדם לאיתור עובדים על פי כל קריטריון
  • יבוא ויצוא מידע מקבצים חיצוניים ואליהם בצורה ידידותית (Excel וכו’)
  • עדכון קבוצתי מתוחכם
  • משלוח דואר רגיל ישירות מהמערכת באמצעות שרתי דואר

יתרונות מערכת HARMONY שכר :

  • שימוש ברשת האינטרנט מכל מקום ובכל עת
  • חסכון באמצעי מחשוב – יכולת הפעלה כ”לשכת שרות” בטכנולוגית “מיחשוב ענן” ללא צורך בהשקעות בתשתית
  • מענה לשליפת נתונים בזמן אמיתי מכל עמדת מחשב בארגון עפ”י הרשאות
  • מאפשרת לחשבי שכר ומנהלי כספים לקבל ולספק מידע זמין בכל עת
  • יכולות חישוב והפקת מידע באופן מקוון
  • מחולל דוחות ותחקור נתונים באמצעות כלי BI
  • יכולת אבטחת מידע מרבית
  • ניהול מהלך עדכונים שוטף כולל צפייה בתלושים באינטרנט
  • עיבודים מהירים, יכולת הפקת דוחות ושאילתות באופן מיידי
  • יכולת הצגה ודפדוף בנתוני השכר של העובד ברצף על פני שנים
  • שמירת פורמט דוח ואוכלוסיה לשימושים חוזרים
  • מערכת הרשאות משוכללת למידור נתונים בין משתמשים
  • ניהול היסטוריה על נתוני עובדים ונתונים מפעליים
  • ניהול תוקף לנתוני העובדים
  • הגדרת פרמטרית של טבלאות ואירועים
  • הלוואות, עיקולים ופריסת תשלומים עפ”י הגדרות פרמטריות
  • מערכת שאילתות לביצוע חישוב תביעות ביטוח לאומי, כולל הדפסת הטפסים הרלוונטים
  • פריסות וחישובים למשרות חלקיות ועובדים שעתיים
  • ניהול רשימות שחורות ובקרה און ליין על עובדים שסרחו
  • ניתן להפעיל את המערכת בתצורת “לשכת שירות” או כ”מערכת ביתית” עם יכולת מעבר בין שתי התצורות בכל עת ללא צורך בהשקעות בתהליכי יישום או הסבות

טכנולוגיה וסביבת הפעלה :

  • מערכת מבוססת על תשתיות Microsoft וכתובה על פלטפורמת – Microsoft.Net 4.0 C#
  • רכיבי פיתוח מתקדמים WPF \ WCF \ HTML5
  • בסיס נתונים MS_SQL (מודול שכר גם ב ORACLE)
  • ניתן להפעיל את מודולי הגישה של העובד למערכת באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה התומך בטכנולוגית HTML5
  • תקשורת עם המסופים בפרוטוקולים מתקדמים ובמגוון רחב של אפשרויות (GPRS/ ETHERNET/ WI-FI )
  • השתלבות במערך המחשוב של הארגון
  • שימוש יעיל בתשתיות Office

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

תוכנת שכר

SYNEL SECURITY פתרונות אבטחה ובקרת כניסה

לחטיבת סינאל סקיוריטי פתרונות טכנולוגיים מקיפים ומתקדמים לניהול מערכי האבטחה בארגון.

נושא האבטחה הוא נושא חשוב ומדובר והוא איננו נחלתם רק של ענפי הבנקאות הביטחון ומניעת הפשיעה והאיתור, אלא של הציבור הרחב כולו.

בקרת הכניסה עומדת בלב ליבה של האבטחה ומאפשרת גישה מורשית בלבד לאיזורים מוגדרים , מזהה יחידים או קבוצות המבקשים גישה, מאפשרת מניעת גישה, ומתעדת נסיונות גישה על פי הכללים שנקבעו מראש, לרבות על ידי איזור זמן או לוח שנה ועוד.

פתרונות סינאל סקיוריטי :

  • מערכת שליטה ובקרה
  • מודול אורחים
  • מודול רכבים
  • מודול צפיית טלויזיה במעגל סגור (טמ”ס)
  • הנפקת תגים
  • ניהול מערכות LPR
  • פתיחת שערים באמצעות טכנולוגית Bluetooth

פלקון פרו

falcon

תוכנת בקרת כניסה מאפשרת שליטה ובקרה על הכניסות למבנה / אתר כולל מציאת מיקום העובד בזמן אמת, הפקת דוחות לפי מיקום, עובד, תג ותנועה של עובדים למטרות אבטחה וחישובי שכר.

ניתן להקים מס’ בלתי מוגבל של קבוצות הרשאה ואזורי זמן, התראות, הצגת תמונה, אירועים, מפות גרפיות הנפקת תגים ושילוב מצלמות. פילטר אירועים במסך ה ONLINE, טיפול בהתראות כולל הצגת התראה באמצעות מצלמות וטיפול במבקרים.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.