E Harmony – ממשק אינטרנט לעובד ולמנהל

E- HARMONY ממשק אינטרנט לעובד ולמנהל

פורטל הדיווחים לעובד מאפשר לכל עובדי הארגון להשתמש ברשת הפנימית או החיצונית של החברה ולקבל גישה אל נתוני דיווח הנוכחות.

e-harmony1

 ממשק אינטרנט לעובד ולמנהל בעל אפשרות גישה לנתונים אשר ניתנת בכמה רמות, בהתאם למעמדו של העובד ולרמת ההרשאות שברשותו. העובד יכול להציג ולעדכן דוחות, ואילו המנהל יכול לעיין בנתונים של העובדים ברמות קבועות מראש ולאשרם.

יתרונות המערכת:

  • גישה בכל זמן ומכל מחשב
  • פורטל ידידותי למשתמש
  • חיסכון בניירת
  • מידע מדויק ואמין
  • טכנולוגיה מתקדמת
  • צפייה בנתונים און ליין
  • מעקב מלא לאחר תיקון / שינוי נתונים של עובד
  • אפשרות לדיווח נוכחות / עבודות בזמן-אמת באמצעות תחנות העבודה
  • אפשרות להפקת דוחות בהתאם לרמת הרשאות (מנהלים / עובדים)
  • אפשרות לתיקון נתונים על ידי המשתמש, כולל אישור הממונה על כל שינוי שבוצע
  • עדכון רשומות עובדים
  • ניתן להפיק דוחות שונים בהתאם לדרישות בתבנית PDF, Excel ו Html – לתצוגה בלבד או גם להדפסה

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

Payroll slips printing – הדפסת תלושים

 שירות הדפסת תלושי שכר

לסינאל שירותי הדפסת תלושי שכר הניתנים במגוון אפשרויות :

  • תלושים חסויים
  • תלושי “מעטפית”
  • קובץ תלושים הנשלח כקובץ הדפסה לצורך ביצוע אחזורים
  • הצגת תלושים באינטרנט נתמכת בהרשאות וסיסמאות

את תלושי השכר ניתן לקבל במספר דרכים :

משלוח התלושים למשרדי הארגון במרוכז למשרדי הארגון, כולל קובץ הדפסה או משלוח לעובדים עפ”י רשימת דיוור.משלוח הדפסת התלושים כולל דוחו”ת מסכמים עפ”י דרישה.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

Payroll accounting services – שירות חשבות שכר

שירות לשכת חשבות שכר מבית סינאל

מתן שירות מלא לנושא חשבות שכר ע”י חשבי השכר של סינאל שמנהלים עבור הלקוח את כל הפעילות הנדרשת לצורך הפקת תלושי שכר כולל קליטת הנתונים מקבצים, טפסים, הוראות ודוחות, הקלדת החומר למחשב בלשכת השרות, הרצת השכר והפקת תלושים, דוחות וקבצים נדרשים.

לאחר ביצוע עיבוד שכר ע”י לשכת חשבות שכר סינאל, כל החומר ישלח  בסיום העבודה אל משרדי הלקוח באמצעות שליחים.

ישנם מקרים בהם סינאל מבצעת שירותי תשלום למוסדות באמצעות העברת כספי חשבון נאמנות.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

Harmony payroll Service Bureau – הרמוני שכר לשכת שרות

הרמוני שכר – לשכת שירות

לשכת השירות של סינאל משרתת אלפי לקוחות בכל מגזרי המשק הישראלי

ומנוהלת על ידי צוות חשבי שכר מקצועי, בעלי וותק של עשרות שנים בתחום.

לשכת השירות מספקת שירותי שכר וכח אדם בשני אופנים:

שירותי לשכת שירות בבית הלקוח:

מאפייני השירות:

תוכנת השכר אשר תותקן בבית הלקוח תוך ביצוע הפעילות השוטפת הנדרשת ע”י שימוש בקו תקשורת. הפעילות כוללת : עדכוני תוכנה, סיוע במתן פתרון בעיות הפעלה, שינויים נדרשים ובמידת הצורך גם הפעלת התוכנה לצרכי ביצוע העיבודים.

הלקוח מתפעל את המערכת לצרכי הזנת נתונים. ביכולתו לבזר את העבודה למספר רב של סניפים ע”י שימוש בתשתית terminal-services, הפקת דוחו”ת ואפילו הדפסת תלושים – כל זאת באופן עצמאי לחלוטין.

שירותי לשכת שירות בסינאל מלל פייוויי:

מאפייני השירות:

מתן שרות להפקה ועיבוד שכר על גבי מחשבי לשכת השירות בסינאל. ללקוח תסופק תוכנה על מנת לבצע את כל ההזנה במהלך החודש, משלוח קובץ בשידור ללשכת השרות, והפקת השכר והדפסת תלושים בלשכת השרות.

בסוף החודש לאחר ביצוע הפקת השכר מועברים ללקוח התוצרים שהינם תלושי שכר וקבצים לצורך העברה למחשב הלקוח. באופן פעולה זו,  הלקוח עצמאי לחלוטין לביצוע כל פעילות שכר שוטפת במהלך החודש, להפיק דוחו”ת באופן עצמאי, ולהתממשק למערכות פיננסיות אחרות בארגון.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

Gallery