תמונה של ארז בוגנים

אינטגרציות בניהול ההון האנושי הם הדבר הבא בארגונים

| 21/08/2023

לחסוך במחיר, לקצר בזמנים ולייעל את יום העבודה: למה כדאי לרכז את כל המערכות של הנהלת החשבונות תחת ספק אחד?

“יצא לי להכיר חברות (כיום הם לקוחות) שניהלו את כל המערך הכספי בעזרת מספר תוכנות מהמון ספקים שונים אומר לנו מר ארז בוגנים, מנכ”ל חברת סינאל מלל פייוויי הבורסאית.

לדבריי ארז בוגנים: “עד לא מזמן כל תוכנה עשתה מספר תפקידים קטנים עד שלבסוף היו מחכים לפלט שיוצא מכל תוכנה ואז עושים אינטגרציה ידנית. זה לא נוח לעבוד ככה, העובד, בין אם הוא חשב שכר או מנהל חשבונות צריך להכיר עוד ועוד תוכנות ורמת הריכוז שלו יורדת, יותר הסחות דעת  ולכן יש כל כך הרבה מקומות לטעויות”. כשכל תוכנה עושה משהו אחר – אחת לביקורת, אחת לשכר, השנייה לחישוב פחת וכנראה שבסוף את עריכת הדוחות הכספיים, עושים בגיליון אקסל…

התוכנות היום מפותחות בצורה אינקרמנטלית ומחולקות למספר רכיבים קטן יותר ולא בלוק ענק אחד. שינוי בפרדיגמה הפך את פיתוח התוכנה למותאם יותר.

ארז בוגנים מספר לנו: “אפשר להתרגל לכל דבר, אפילו שהפיתרון ישן ומעצבן. ראיתי אף מקרה שחברה שכרה מתכנתים כדי לכתוב להם תוכניות באופן אישי, רק כדי לענות על צרכים ספציפיים, אבל אנחנו בסינאל חשבנו על דווקא פיתרון טכנולוגי קל ונוח למעסיקים.”

אינטגרציות בניהול ההון האנושי מספקות פיתרון מיידי, זמני יישום ההטמעות קצר מתמיד והמערכת בנויה במיוחד כדי להתאים לנתונים הקיימים כבר בעסק או בארגון.

תוכנת השכר הרמוני מספקת ללקוחות את חישוב והפקת תלושי שכר, כאשר חלקן מבצעות את התהליך בשלמותו ומפיקות גם את התלושים. בנוסף להפקת תלושים, חלק מהתוכנות מאפשרות גם לבצע הדמיות שכר לצורך הערכת השפעותיהם של שינויים בשכר על החברה. לכל תוכנה מודולים שניתן להוסיף בהתאם לצורך ואף לפתח מודול בלעדי לפי דרישה.

התוכנה בנויה ממודולים רבים וכך זמני הפיתוח מהירים יותר והתוכנה פשוט ורסטילית ויעילה יותר למרות שהיא מותאמת אישית.

“בתקופה הזאת כולנו מדברים על מספרים, על קיצוצים, על חל”ת של עובדים, על פיטורים, על הקשיים ולכן עבודה עם ספק אחד יכולה לצמצם את המספרים! כשכל התוכנות מגיעות מחברה אחת – המחיר הכולל יורד, יש כתובת אחת לכל שאלה ובקשה והשירות מהיר, מדויק, חסכוני והרבה יותר מתקדם!

כאשר כבר משקיעים בתוכנות כאלו, אז כדאי גם להשקיע בפיתרונות נוספים כמו שעוני נוכחות כדי לחסוך זמן ולייצר שקיפות בארגון.

לא רק שטכנולוגיה זו יכולה לסייע בחסכון בזמן, במיקוד של העובדים ובהתייעלות בארגון.

חישוב שכר ידני לוקח המון זמן ואינו יעיל. בני אדם עושים טעויות וכאשר טעויות אלה נעשות במהלך חישוב שכר, זה עלול לעלות למעסיק ביוקר.

תוכנת שכר הרמוני מבצעת המון פעולות בצורה אוטומטית או ע”י לחיצה קלה בעכבר. לנסות לעבור על אינספור גיליונות אלקטרוניים ולחשב כל שעה שעובדי החברה שלך עבדו זה רעיון נורא.

תוכנה כזו מפשטת גם את תהליך חישוב ניכוי המס.

ואיך אפשר לשכוח את יתרונות הענן שבמידה ויש עומס של המון משתמשים אז המערכת יודעת לגדול ואף לחלק את משאביה כך שכולם נהנים מעבודה רציפה.

“אינטגרציה מתייחסת לתהליך שילוב של לפחות שתי תוכנות או תכונות על מנת לפתור בעיה. וזה בדיוק מה שמערכת השכר הרמוני עושה, מסכם לנו בחיוך, מר ארז בוגנים.

עולם השכר בארץ גדול מתמיד, כיום מועסקים בו כ- 3.5 מיליון שכירים ויותר מ־200 אלף מעסיקים. חוקים ורגולציות משתנים כך שכמעט ואי אפשר לעקוב ולהישאר מעודכנים ולכן בחירה בתוכנת שכר צריכה להיות לטווח ארוך, בחירה במערת שכר עם יכולות טכנולוגיות גבוהות כמו אינטגרציות מותאמות אישית ויכולת הסתגלות בהתאם לצרכים העדכניים שבמשק.

סינאל מלל משדרגת את תהליך חשבות השכר לקל ופשוט יותר עבור ארגונים ועסקים רבים במטרה לחסוך בהוצאות, להרוויח זמן נוסף למטרות על אחרות ולמנוע טעויות יקרות.

לסיכום: החידושים במערכת השכר הרמוני של סינאל מכילים אינטגרציות בניהול ההון האנושי והם הדבר הבא בארגונים.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

helpdesk דרוש/ה תומך/ת טכני
| 16/03/2022
    helpdesk דרוש /ה תומך /ת טכני מיקום המשרה: פתח תקווה...
סינאל מדווחת על רווחי שיא בשנת 2018
| 01/04/2019
הכנסות החברה ב- 2018 הסתכמו ב- 160 מיליון ש"ח, לעומת 152 מיליו...
צור קשר