מהם האתגרים והפתרון למעקב נוכחות עובד בשטח?

| 06/03/2016

בעולם העסקים המהיר של ימינו, המעקב אחר התנהלות ארגונית מוצלחת מעודד רובדים מסויימים של בטיחות, אבטחה ושירות. שביעות רצון הלקוח היא בעלת חשיבות עליונה.

האופן שבו חברה מנהלת את עובדיה ולקוחותיה משפיע על רמות הבטיחות והאבטחה, בעיקר במקומות פתוחים בהם לא ניתן לנטר באמצעות בקרת כניסה קונבנציונלית כגון בקרי כניסה על דלתות או במקומות צרים בהם לא ניתן לנטר מספר רב של אנשים בו זמנית, מקרים שתוכנת דיווח נוכחות מאפליקציה בסמארטפון יכולה לפתור. אתרי בניה, מתקני הנדסה גדולים, מכרות או חברות הסעה, אלה הן דוגמאות בהן המעקב אחר כח-אדם הוא קריטי, וכמו בכל ארגון מסודר המעקב אחר נוכחות עובדים הוא הכרחי מסיבות שונות.

הגברת האחריות

שמירה על רמות גבוהות של שביעות רצון לקוח היא גורם בסיסי לעסק רווחי. חברות צריכות להבטיח שעובדים מקיימים רמה גבוהה של שירות ללקוחותיהם ולהגיב לצרכיהם. אתרי בניה, מתקני הנדסה גדולים, מכרות וחברות הסעה למשל ירוויחו ממעקב אחר עובדיהם.

הגברת רמת הבטיחות

עובדי שטח חשופים לסכנות שונות התלויות בסוג תפקידם, האזור הגיאוגרפי, עונות השנה, ואורך הזמן שהם שוהים בחוץ. המעקב אחר עובדים בעלי אופי עבודה שכזה הוא בעל חשיבות עליונה לבטיחותם ולמניעת סיכון מוניטין החברה והתחייבותה לבטיחותם.

הרחבת האבטחה במקומות פתוחים

לרוב, כניסתם של עובדים מבוקרת באמצעות בקרי כניסה ותגי קרבה במעברים ובשעה שעובד בתוך המבנה תנועותיו מבוקרות באותן קבוע. עם זאת, במקומות פתוחים ובכדי למנוע התנהלויות מיותרות ושוטטות, יש לנטר את תנועותיו של העובד. בנוסף, כאשר העובד עוזב את אזור עבודתו עם ציוד או רכב, הצורך לבקרה גובר אף יותר בכדי להבטיח כי האדם הנכון עוזב עם הציוד המתאים.

harmony-smart_AD

מערכת HARMONY Smart  מעקב נוכחות עובד – אפליקציה דיווח נוכחות מהטלפון החכם

HARMONY Smart היא למעשה אפליקציה שפותחה על-ידי סינאל מלל פייוויי בע”מ המהווה פתרון דיווח נוכחות אידאלי לארגונים המעסיקים עובדים בשטח המתניידים ממקום למקום, או נמצאים בסביבת עבודה כפי שתואר לאורך כתבה זו. הדיווח באפליקציה מתבצע דרך טלפון חכם או Tablet המתממשקים ישירות באופן מלא למערכת המרכזית של סינאל לניהול העובד בארגון HARMONY.

הדיווח באמצעות HARMONY Smart כולל את תמונת העובד, ומיקומו בשעת הדיווח יוצג על גבי מפת Google Earth. אזור הדיווח עם זאת, ניתן להגבלה ועל-פי הגדרת המעסיק. כמו כן, עובד יוכל להוציא בקשות לימי חופש עתידי אותן יוכל מנהל לאשר או לדחות באופן מקוון.

מערכת HARMONY Smart יכולה גם לשלוט בניהול כוח האדם ואבטחה כגון פתיחת שערים.

את האפליקציה ניתן להוריד בחנויות האפליקציה של אנדרויד ואפל.

לפרטים נוספים על מערכת HARMONY Smart לארגונים גדולים ובינוניים אנא מלאו את הטופס המקוצר מצד ימין, או מלאו את טופס יצירת קשר.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

אבטחה פיזית היא מערכת מורכבת
שלושה שלבים הכרחיים לבחירת אבטחה פיזית בארגון שלך
| 03/02/2021
שלושה שלבים הכרחיים לבחירת אבטחה פיזית בארגון שלך אבט...
צור קשר