קוראי קרבה

SYNEL SECURITY המובילה בישראל למתן פתרונות אבטחה ובקרת כניסה מתקדמים בארגונים

קורא קירבה PRX-20 מתאים למגוון רחב של מערכות מבוססות

קורא קירבה אלגנטי עם טווח קריאה של 5-10 ס”מ. מתאים למגוון רחב של מערכות מבוססוצ קוראי קירבה כגון מערכות בקרת גישה ובקרצ זמן ונוכחות.

קורא טביעת אצבע משולב קרבה Printx PRX

קורא טביעת אצבע המשולב קרבה מספק אימות אישי חיובי. הוא קורא בקרת הגישה האיגאלי לדרישות של אבטחה מרבית.

 

קורא קרבה PRX 70 משולב קודן 

יתרונות מערכות קורא קירבה – בקרת כניסה של סינאל:

  •  תצורות עצמאיות או רשת (TCP\IP)
  • ניהול התרעות-פריצת פתיחת דלת, נסיונות לכניסה בלתי חוקית כמו התרעות מופצות באמצעי שמע, דוא”ל או SMS.
  • אבטחה מוגברת התומכת במגוון של טכניקות אימות.
  • דוחות נוכחות\מבקרים ותצוגה גראפית של אירועים.
  • Interlock , פתרונות גישה למעליות.
  • ממשק למערכות טלוויזיה במעגל סגור\התרעה.
  • גמישות: סוגים רבים של בקרים המוצאים לצרכים השונים של הלקוח.
  • להצעת מחיר ופרטים נוספים מלאו את הטופס יצירת הקשר מצד ימין.
  • להורדת הברושור המלא, לחצו על ה-PDF מטה.

 

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

בקרי סינאל

בקרת מעברים –  SY400 מבית SYNEL SECURITY

בקר SY 400 משמש לבקרת עד שני מעברים (דלתות, שערים, סבסבות, מחסומים). הבקר מהווה חלק משלים ואינטגרלי למערכת בקרת הכניסה. תכנותו מתבצע דרך מחשב המערכת ובאמצעות HARMONY או Falcon.

ניתן לחבר לבקר זה עד שני קוראים לשני מעברים מבוקרים או לחילופין שני קוראים על מעבר מבוקר אחד, כניסה ויציאה כולל הפעלת Anti-Passback.

מגוון קוראים בטכנולוגיות שונות יכולים להתחבר לבקר SY-400/U תוך התאמתם לתגי הלקוח. בנוסף, ישנה אפשרות לחיבור קורא ביומטרי לטביעת אצבע מדגם PRintX. שתי כניסות לגלאים מנוצלות לאימות כניסה ומצב הדלת או למטרות כלליות אחרות.

SY FACE מבית SYNEL SECURITY

מסופי זיהוי הפנים SY FACE מבית סינאל הינם מסופים ייחודיים המצויידים בשני סנסורים עם אלגוריתם מתקדם העושה שימוש בתווי פנים לשם זיהוי המשתמש.

 לסדרת מסופי בקרת כניסה מבוססי זיהוי פנים. 

 

יתרונות מערכות בקרת מעברים של סינאל:

  • תצורות עצמאיות או רשת (TCP\IP).
  • ניהול התרעות-פריצת פתיחת דלת, נסיונות לכניסה בלתי חוקית כמו התרעות מופצות באמצעי שמע, דוא”ל או SMS.
  • בקרת מעברים אבטחה מוגברת התומכת במגוון של טכניקות אימות.
  • דוחות נוכחות\מבקרים ותצוגה גראפית של אירועים.
  • Interlock , פתרונות גישה למעליות.
  • ממשק למערכות טלוויזיה במעגל סגור\התרעה.
  • גמישות: סוגים רבים של בקרים המוצאים לצרכים השונים של הלקוח.
  • להצעת מחיר ופרטים נוספים מלאו את הטופס מצד ימין.
  • להורדת הברושור המלא, לחצו על ה-PDF מטה.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il  או בטלפון 09-7750428.

טופס 101 אלקטרוני

 בלחיצת כפתור אחת

מילוי טופס 101 אלקטרוני

הכי פשוט, הכי מהיר והכי חסכוני!

 

 מידי שנה, תהליך מילוי והגשת טופס 101 הוא אחד התהליכים המסורבלים בניהול העובד בארגון.

סינאל מציעה לך את הפתרון הקל והיעיל ביותר עבורך: מילוי טופס 101 אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת, ותהליך מילוי הטופס מעולם לא היה קל כל-כך!

הטופס מאושר על ידי רשות המיסים.

יתרונות המערכת:

  • חסכון בזמן, בנייר ובתיוקים מיותרים
  • אפשרות אינטגרציה עם כל תוכנת שכר
  • אפשרות גישה קלה דרך פורטל ייעודי מקוון
  • מאושר על-ידי רשות המיסים בישראל

רוצים לדעת עוד על טופס 101 אלקטרוני של סינאל?

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

HARMONY – מערכת תלושי שכר

מערכת תלושי שכר- HARMONEY (פורטל תלושים)

סינאל מביאה את תלוש השכר אליכם למחשב כחלק משיפור השירות הניתן לעובד. מעתה יוכל העובד ליהנות מנגישות לנתוניו האישיים ולצפות בתלושי השכר הקודמים, טפסי 106 ואישורים כספיים נוספים הנדרשים מעת לעת. באמצעות תוכנת E-Harmony.

העובד מזדהה בהתאם לחוקת העבודה בארגון ובאמצעות התפריטים בוחר תלושי שכר. התלוש מוצג לעובד ובאפשרותו להדפיס את התלוש.

  • העובד נהנה מגישה ישירה למידע עדכני אודותיו ולנתונים נוכחיים והיסטוריים הקיימים: תלושי שכר, טפסי 106, טפסי 101, היעדרויות ואישורים נוספים
  • הארגון נהנה מהקלת העומס על מחלקת משאבי אנוש ושכר, על ידי הפחתת מספר הפניות של עובדים לבירורים
  • פורטל פנים ארגוני – גישה לנתונים בתוך הארגון עצמו
  • פורטל ארגוני – גישה לעובדים בתוך ומחוץ לארגון, תוך הקפדה על מידור ואבטחת מידע כנהוג במערכות בנקאיות / פיננסיות וכיאה לרגישות הנתונים
  • פורטל לשכת שירות – שירות נוסף ללקוחות לשכת שירות המבצעים את עיבוד השכר בבית הלקוח או בסינאל – שכר בקליק למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

 

ניהול משאבי אנוש – HARMONY

מודול בניהול משאבי אנוש במערכת Harmony הכולל גם מודול שכר ותיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות, כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי Office שונים

תיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים והסטוריים, איכותיים וכספיים במגוון צורות,

כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים ל- Office.

ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון:

מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה, שפות.

ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד.

אגירה מלאה של אירועים ודיווחים הסטוריים ו אחזורם באמצעות מנוע חיפוש ונחולל דוחות.

הגדרת אירועים נוספים הינה קלה וגמישה.

המודול כולל גם ניהול עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבה ובקרה על סעיפים תקציביים

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

מערכת נתוני שכר וחישוב שכר לחברות

harmony1מערכת חישוב שכר HARMONY מבית סינאל מספקת מענה רחב ומגוון לצורך באמצעי קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמיתי לכל הדרגים ומקבלי ההחלטות בארגון, תוך שימוש חווייתי בדפדפן סטנדרטי. מערכת נתוני שכר הינה מערכת פרמטרית גמישה של כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים.

מערכת חישוב HARMONY הינה מערכת פרמטרית גמישה להגדרת כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים. המערכת מאפשרת ניהול מלא של התפתחויות שכר וניהול היעדרויות – דיווח ניצולי חופשה, מחלה וחישוב אוטומטי של יתרות – וניהול תביעות אוטומטי לביטוח לאומי – מילואים, דמי אבטלה ועוד.

המערכת מאפשרת ניהול דרג/דרגה, חישובים רטרואקטיביים, חישובי מיסוי שווי אופציות, דו”חות למדען הראשי, חישוב משכורות, החזר תשלומי הלוואות, ניהול עיקולים, חישובי פרמיות ועמלות לעובדים, חישובי ממוצעים של אחוזי משרה וחישובי זכאות הבראה.

מידע למנהלים: מערכת סימולציה לתמיכה בקבלת החלטות ברמת קבוצה, הכוללת: דיוני שכר, חישוב עלויות מעביד (תחזית שנתית עתידית), בקרה פיננסית מלאה על מרכיבי השכר לחישוב העמסות תמחיריות ומרכזי רווח.

  • ממשק אוטומטי למערכת הפיננסית הארגונית
  • אגירת היסטוריה מלאה.
  • מחולל דוחות משוכלל להגדרה קלה של דוחות והפקתם
  • מנוע חיפוש מתקדם לאיתור עובדים על פי כל קריטריון
  • יבוא ויצוא מידע מקבצים חיצוניים ואליהם בצורה ידידותית (Excel וכו’)
  • עדכון קבוצתי מתוחכם
  • משלוח דואר רגיל ישירות מהמערכת באמצעות שרתי דואר

יתרונות מערכת Harmony חישוב שכר :

  • שימוש ברשת האינטרנט מכל מקום ובכל עת
  • חסכון באמצעי מחשוב – יכולת הפעלה כ”לשכת שרות” בטכנולוגית “מיחשוב ענן” ללא צורך בהשקעות בתשתית
  • מענה לשליפת נתונים בזמן אמיתי מכל עמדת מחשב בארגון עפ”י הרשאות
  • מאפשרת לחשבי שכר ומנהלי כספים לקבל ולספק מידע זמין בכל עת
  • יכולות חישוב והפקת מידע באופן מקוון
  • מחולל דוחות ותחקור נתונים באמצעות כלי BI
  • יכולת אבטחת מידע מרבית
  • ניהול מהלך עדכונים שוטף כולל צפייה בתלושים באינטרנט
  • עיבודים מהירים, יכולת הפקת דוחות ושאילתות באופן מיידי
  • יכולת הצגה ודפדוף בנתוני השכר של העובד ברצף על פני שנים
  • שמירת פורמט דוח ואוכלוסיה לשימושים חוזרים
  • מערכת הרשאות משוכללת למידור נתונים בין משתמשים
  • ניהול היסטוריה על נתוני עובדים ונתונים מפעליים
  • ניהול תוקף לנתוני העובדים
  • הגדרת פרמטרית של טבלאות ואירועים
  • הלוואות, עיקולים ופריסת תשלומים עפ”י הגדרות פרמטריות
  • מערכת שאילתות לביצוע חישוב תביעות ביטוח לאומי, כולל הדפסת הטפסים הרלוונטים
  • פריסות וחישובים למשרות חלקיות ועובדים שעתיים
  • ניהול רשימות שחורות ובקרה און ליין על עובדים שסרחו
  • ניתן להפעיל את מערכת חישוב שכר בתצורת “לשכת שירות” או כ”מערכת ביתית” עם יכולת מעבר בין שתי התצורות בכל עת ללא צורך בהשקעות בתהליכי יישום או הסבות

טכנולוגיה וסביבת הפעלה :

  • מערכת מבוססת על תשתיות Microsoft וכתובה על פלטפורמת – Microsoft.Net 4.0 C#
  • רכיבי פיתוח מתקדמים WPF \ WCF \ HTML5
  • בסיס נתונים MS_SQL (מודול שכר גם ב ORACLE)
  • ניתן להפעיל את מודולי הגישה של העובד למערכת באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה התומך בטכנולוגית HTML5
  • תקשורת עם המסופים בפרוטוקולים מתקדמים ובמגוון רחב של אפשרויות (GPRS/ ETHERNET/ WI-FI )
  • השתלבות במערך המחשוב של הארגון
  • שימוש יעיל בתשתיות Office

 למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

חישוב שכר

נוכחות

למי מתאימה מערכת נוכחות?

  • מוקדי שירות ותמיכה
  • היי-טק
  • משרדי עורכי דין
  • רואי חשבון ויועצי מס
  • חברות כח אדם / חברות השמה
  • חברות אחזקה וניקיון
  • מוסדות חינוך – בתי ספר / אוניברסיטאות
  • כל ארגון המעוניין בבקרה אודות דיווח הנוכחות של העובדים בו ברמה המדוייקת והמאורגנת ביותר.

מערכות שעון נוכחות של סינאל מלל פייוויי מבוססות על טכנולוגיות חדשניות ועל משפחת מסופי דיווח נוכחות מתקדמים מתוצרת חברת סינאל תעשיות.

מערכות סינאל מלל פייוויי משוכללות ביותר ומאפשרות להגיע ל 100% חישוב ממוכן של הנתונים הנדרשים לחישוב משכורתו של העובד. המערכות פועלות מול מגוון שעוני הנוכחות באתרים רבים ומרוחקים בתקשורת מגוונת, לצורך רישום וניהול כל פעילויות העובד בארגון. איסוף הנתונים מאפשר לחשב מיידית את שעות העבודה לצורך תשלום השכר בהתאם להסכמי העבודה שהוגדרו.

המערכות מאפשרות ניהול בקרת כניסה, אבטחת גישה למחשבים ותמחור פרוייקטים.

ניהול בקרת הכניסה מאפשר לנטר כניסות ויציאות אל ומאזורים שונים בהתאם ללוח זמנים והגדרות הנקבעות מראש. המערכת משלבת מפות אינטראקטיביות להצגת אירועים באמצעות טלויזיה במעגל סגור ( CCTV ).

אבטחת הגישה למחשבים אישיים מאפשרת לוודא בצורה מושלמת כי לא ייעשה שימוש בלתי מורשה במחשב העובד בהעדרו מאזור העבודה המוגדר המערכת.

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

מודול סידור עבודה

פתרון כלל ארגוני עבור אתגרי השיבוץ של העובדים בארגון. באמצעות מודול סידור עבודה תוכל לחסוך מזמנך היקר בתכנון וסידור המשמרות ושיבוץ כח האדם המתאים ,המתבצע כיום באופן ידני. אלגוריתם השיבוץ החכם של סידור עבודה מבוסס על אופטימיזציה של אילוצים, תוך התחשבות בדרישות מצד העובד, החברה והלקוח ומאפשר לך למקסם את משאבי כח האדם הקיימים, תוך השגת שביעות רצון גבוהה מצד עובדיך ולקוחותיך גם יחד.

מודול סידור עבודה מאפשר למנהל/ת לבצע סידור ידני לכל שבוע כולל קבלת מידע במהלך הסידור לגבי כמות שעות שבועיות של העובד וכמות כוללת של כל המחלקה.

במסגרת סידור העבודה ניתן לשבץ עובד לפרויקט / סעיף תקציבי או לשייכו להסכם שונה ביום מסוים. המערכת מספקת דוח סידור עבודה ודוח סידור מול ביצוע ברמת פרויקט או מחלקה.

  • פועלת בסביבת אינטרנט וענן מיחשוב
  • הנגשת הפורטל לעובד לצורך הצגת הסידור העבודה לשבועות הבאים.
  • ניתנת להתקנה ביתית בסביבת המיחשוב של הלקוח
  • ממשקים מול מערכות כח אדם מרכזיות ונוכחות
  • חיסכון בזמן המושקע ביצירת סידורי העבודה
  • שיפור ביעילות השיבוץ
  • הצגת מידע עדכני בנוגע לכישורים, הסמכות והמגבלות של כל עובד
  • הגדרת ימי היעדרות לעובד תוך התחשבות בזמינות כלל העובדים
  • מעקב אחר ביצוע המשמרות
  • שליחת הודעות לעובד באמצעות SMS או דוא”ל
  • התרעות לגבי שעות נוספות של עובדים שמירת נתונים היסטוריים והפקת דוחות מעקב וסיכום מדויקים אודות פעילות העובדים וסידורי העבודה
  • גמישות והתאמת של המערכת לתמיכה בדרישות השיבוץ של הארגון .

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

סידור עבודה

מודול פרויקטים / סעיף תקציבי

שיטות וניהול עבודה עשויים להתייעל במידה רבה בעקבות הערכה נכונה, שתתבסס על נתונים הנאספים במישרין ע”י צוותי העובד. הנתונים הללו הם בתשתית הבסיסית ביותר שאפשר להסתמך עליה לקבלת החלטות נכונות. מודול תמחור הפרויקטים של מערכת Harmony מאפשר שליטה וחישוב נכון של שעות העבודה המושקעות עפ”י תקציב תמחירי או משימות.

מערכת Harmony הינה כלי יעיל המאפשר שליטה, בקרה ומעקב אחר הפעילות באולם הייצור ו/או בעבודות משרדיות.

  • מעקב אחר התקדמות עבודות
  • מעקב אחר הזמנות של לקוחות
  • תצוגת מצב הזמנות של לקוח, בהתאם לתהליכי עבודה
  • תמיכה ברמת דיווח עפ”י סעיף תקציבי
  • דיווח משימות / סעיף תקציבי ע”י מסכי WEB אישיים או מסופי דיווח
  • דוחות השוואתיים בין נתוני נוכחות לעבודות
  • דוחות מעקב אחר השקעת שעות במשימות
  • יכולת קביעת הרשאות לדיווח עפ”י עובד / היררכיה ארגונית
  • מעקבים סטטיסטיים
  • השוואת ביצוע שעות נוספות מול דיווח משימות
  • מניעת דיווח משימות שהוקפאו / בוטלו
  • יצוא קבצים לאקסל לצורך ניתוחים נוספים
  • העברה למערכות חיצוניות ולשכר עפ”י קודי דיווח
    למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.