סליקה פנסיונית לחברות – סינאל פנסיה

שרותי סינאל פנסיה לחברות וארגונים גדולים

סליקה פנסיונית לחברות הינו שירות התופס תאוצה בשנים האחרונות.  מעסיקים רבים מחפשים גוף אשר ‘יעשה להם סדר’ ויפקח על הפקדותיהם כך שלמעשה יהווה למרכז סליקה פנסיונית בעבורם.

חטיבת סינאל פנסיה מקבוצת סינאל, מובילה במתן שירותי סליקה פנסיונית לחברות. שירות  איכותי, מקצועי ויעיל בעלות הוגנת בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל.

כיום, קיימות חברות סליקה פנסיונית מעטות המספקות שירות בנושא כה חשוב ורגיש זה.

לסינאל מרכז סליקה פנסיונית לחברות עם ניסיון רב כך שתהליך העבודה מובנה ומסודר אל מול המעסיק.

החטיבה הוקמה בשנת 2016, לאור הדרישה הרגולטורית של הפיקוח על הביטוח המטילה אחריות ישירה על המעסיק לדיווח והעברת כספים באמצעות ממשק אחיד.

אנשי חטיבת הפנסיה מתפקדים כחברת סליקה פנסיונית והינם בעלי רקע מקצועי וניסיון בתפקידים שונים בחברות ביטוח, מעולם חשבות השכר והכלכלה ובעלי נסיון וידע רב בשיוך כספים וטיפול בדיווחים שגויים בהתאם לדרישת הרגולציה.

החטיבה נותנת שירות לכ-1,000 עסקים במגוון תחומים – מוסדות חינוך, רפואה, הייטק, רשויות מקומיות, תעשייה, מסחר, עסקים קטנים ועוד.

החטיבה נותנת פתרון מקיף  ומלא לארגונים גדולים וקטנים, לסוכני ביטוח, רואי חשבון ומנהלי הסדרים פנסיוניים, לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני משלב קליטת קבצי ממשק ועד שיוך הכספים לחשבונות העובדים בפועל:

  • באופן ממוכן
  • מאובטח
  • תואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק

השרות הפנסיוני למעסיק כולל:

  1. קליטת קבצי פרטי העובדים והסכומים המועברים מהמעסיק
  2. שידור המידע לחברות הביטוח והיצרנים השונים
  3. יצירת דוחות מרוכזים ומפורטים למעסיק
  4. טיפול בהיזונים חוזרים ושליחת קבצי ממשק מתקן לחברות הביטוח
  5. שליחת דיווח למעסיק המאשר שיוך הכספים לעובדים ואישור על סיום טיפול.
  6. הפקת דוחות יתרות פיצויים עבור דוחות אקטואר ולטופס 161
  7. שירותים נוספים אפשריים:
    1. הפקת דו”ח מוצרים מחברות הביטוח בגין העובדים ושיעורי ההפרשות של המעסיק
    2. בדיקות, ביקורות ותיקונים בגין שיוכים היסטוריים של הפקדות המעסיק עבור העובדים

עם מערכת סליקה פנסיונית לחברות מבית סינאל, תוכלו להיות בטוחים שהכסף שמיועד לפנסיה של העובדים מגיע למקומו כך שגם אתם מגובים בפני החוק.

לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר עם מחלקת מכירות בדוא”ל: market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428

מבין לקוחות חטיבת סינאל פנסיה:

Work process – תהליך עבודה מסלקה פנסיונית – בהתאם לדרישות הרגולציה

תהליך עבודה מסלקה פנסיונית

חטיבת סינאל פנסיה מובילה בשירות היעיל והחסכוני ביותר בתחום הסליקה הפנסיונית בישראל!

חטיבת סינאל פנסיה מספקת למעסיקים, סוכני ביטוח ומנהלי הסדרים פנסיוניים פתרון מקיף, מקצה לקצה, לסליקת כספי ההפקדות לחסכון הפנסיוני באופן ממוכן , מאובטח ותואם את דרישות הרגולציה, לכלל הגופים המוסדיים במשק.

תהליך עבודה סליקה פנסיונית של חטיבת סינאל פנסיה:

  1. קבלת קובץXML  מהמעסיק המופק ממערכת השכר ומכיל את נתוני ההפרשות הפנסיוניות של העובדים
  2. טעינת הקובץ במערכת ובדיקת תקינותו מבחינה טכנית. שליחת דוח סליקה מפורט ומרוכז לאישור המעסיק
  3. התאמה כספית שידור הקובץ לחברות הביטוח והיצרנים השונים
  4. קבלת היזון חוזר מחברת הביטוח, היזון טכני והיזונים שוטפים
  5. טיפול בדיווחים שגויים העברת תיקונים בהתאם  לדרישת חברת הביטוח וטיפול בשיוך הכספים לקופה
  6. סיום טיפול – שליחת דוח היזון חוזר למעסיק המשקף את סטטוס פיזור הכספים בקופות

לפרטים נוספים והצטרפות לשירות אנא צרו קשר עם מחלקת המכירות בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428

טופס 101 אלקטרוני

 בלחיצת כפתור אחת

מילוי טופס 101 אלקטרוני

הכי פשוט, הכי מהיר והכי חסכוני!

 

 מידי שנה, תהליך מילוי והגשת טופס 101 הוא אחד התהליכים המסורבלים בניהול העובד בארגון.

סינאל מציעה לך את הפתרון הקל והיעיל ביותר עבורך: מילוי טופס 101 אלקטרוני בלחיצת כפתור אחת, ותהליך מילוי הטופס מעולם לא היה קל כל-כך!

הטופס מאושר על ידי רשות המיסים.

יתרונות המערכת:

  • חסכון בזמן, בנייר ובתיוקים מיותרים
  • אפשרות אינטגרציה עם כל תוכנת שכר
  • אפשרות גישה קלה דרך פורטל ייעודי מקוון
  • מאושר על-ידי רשות המיסים בישראל

רוצים לדעת עוד על טופס 101 אלקטרוני של סינאל?

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

חישוב שכר – מחשבון שכר

מחשבון שכר: מחשבוני השכר של סינאל תוכננו לנוחיות לקוחותינו ועובדיהם לחישוב שכר, עלות למעביד והמרות ברוטו-נטו.

מחשבון שכר של סינאל מאפשר ביצוע סימולציה, חישוב והשוואת סכום הנטו המשולם לעובד, לעומת הברוטו הניתן ע”י המעסיק, בהתחשב בהפרשות העובד ונקודות הזיכוי. כמו כן, ביכולתם של המעסיקים לבדוק באמצעות מחשבון שכר את עלות המעביד על פי הברוטו אותו הם הציעו לעובד, בהתבסס על הפרשות המעביד.

המחשבונים מאפשרים לשלב בזמן הסימולציה את כל המשתנים והתנאים הנלווים לשכר, כגון: קופות גמל, הוצאות רכב, ביטוח מנהלים, וכו’.

 

להלן המחשבונים הקיימים לרשותך:

חישוב נקודות זיכוי – חישוב נקודות הזיכוי להן אתה זכאי מבחינת המס ובהתאם לחוק. ברירת המחדל הינה 2.25.

חישוב נטו לפי ברוטו – חישוב סכום משכורת הנטו כאשר סכום הברוטו ידוע.

חישוב ברוטו לפי נטו – חישוב סכום משוכרת הברוטו כאשר סכום הנטו ידוע.

חישוב עלות מעסיק – מחשבון עבור מעסיקים המעוניינים לחשב את סכום משכורת הברוטו לעובד על-פי תקציב.

זקוקים לתוכנה המרכזת את דיווחי הנוכחות  ומבצעת חישוב שכר באופן מקצועי?

הרמוני הינה תוכנת השכר והנוכחות בענן של סינאל. התוכנה מרכזת את נתוני דיווח הנוכחות של העובדים ומכינה אותם לעיבוד שכר במערכת נתוני השכר.

פנו אלינו – למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750454.

מערכת נתוני שכר וחישוב שכר

מערכת נתוני שכר HARMONY מבית סינאל מבצעת חישוב שכר וכך מספקת מענה רחב ומגוון לצורך באמצעי קליטה, דיווח, בקרה וניהול בזמן אמיתי לכל הדרגים ומקבלי ההחלטות בארגון, תוך שימוש חווייתי בדפדפן סטנדרטי. מערכת נתוני שכר הינה מערכת פרמטרית גמישה של כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים.

מערכת חישוב נתוני שכר HARMONY הינה מערכת פרמטרית גמישה להגדרת כל סוגי הסכמי השכר הקיימים במשק לעובדים על סוגיהם השונים. המערכת מאפשרת ניהול מלא של התפתחויות שכר וניהול היעדרויות – דיווח ניצולי חופשה, מחלה וחישוב אוטומטי של יתרות – וניהול תביעות אוטומטי לביטוח לאומי – מילואים, דמי אבטלה ועוד.

המערכת מאפשרת ניהול דרג/דרגה, חישובים רטרואקטיביים, חישובי מיסוי שווי אופציות, דו”חות למדען הראשי, חישוב משכורות, החזר תשלומי הלוואות, ניהול עיקולים, חישובי פרמיות ועמלות לעובדים, חישובי ממוצעים של אחוזי משרה וחישובי זכאות הבראה.

מידע למנהלים: מערכת סימולציה לתמיכה בקבלת החלטות ברמת קבוצה, הכוללת: דיוני שכר, חישוב עלויות מעביד (תחזית שנתית עתידית), בקרה פיננסית מלאה על מרכיבי השכר לחישוב העמסות תמחיריות ומרכזי רווח.

  • ממשק אוטומטי למערכת הפיננסית הארגונית
  • אגירת היסטוריה מלאה.
  • מחולל דוחות משוכלל להגדרה קלה של דוחות והפקתם
  • מנוע חיפוש מתקדם לאיתור עובדים על פי כל קריטריון
  • יבוא ויצוא מידע מקבצים חיצוניים ואליהם בצורה ידידותית (Excel וכו’)
  • עדכון קבוצתי מתוחכם
  • משלוח דואר רגיל ישירות מהמערכת באמצעות שרתי דואר

יתרונות מערכת Harmony חישוב שכר :

  • שימוש ברשת האינטרנט מכל מקום ובכל עת
  • חסכון באמצעי מחשוב – יכולת הפעלה כ”לשכת שרות” בטכנולוגית “מיחשוב ענן” ללא צורך בהשקעות בתשתית
  • מענה לשליפת נתונים בזמן אמיתי מכל עמדת מחשב בארגון עפ”י הרשאות
  • מאפשרת לחשבי שכר ומנהלי כספים לקבל ולספק מידע זמין בכל עת
  • יכולות חישוב והפקת מידע באופן מקוון
  • מחולל דוחות ותחקור נתונים באמצעות כלי BI
  • יכולת אבטחת מידע מרבית
  • ניהול מהלך עדכונים שוטף כולל צפייה בתלושים באינטרנט
  • עיבודים מהירים, יכולת הפקת דוחות ושאילתות באופן מיידי
  • יכולת הצגה ודפדוף בנתוני השכר של העובד ברצף על פני שנים
  • שמירת פורמט דוח ואוכלוסיה לשימושים חוזרים
  • מערכת הרשאות משוכללת למידור נתונים בין משתמשים
  • ניהול היסטוריה על נתוני עובדים ונתונים מפעליים
  • ניהול תוקף לנתוני העובדים
  • הגדרת פרמטרית של טבלאות ואירועים
  • הלוואות, עיקולים ופריסת תשלומים עפ”י הגדרות פרמטריות
  • מערכת שאילתות לביצוע חישוב תביעות ביטוח לאומי, כולל הדפסת הטפסים הרלוונטים
  • פריסות וחישובים למשרות חלקיות ועובדים שעתיים
  • ניהול רשימות שחורות ובקרה און ליין על עובדים שסרחו
  • ניתן להפעיל את מערכת חישוב שכר בתצורת “לשכת שירות” או כ”מערכת ביתית” עם יכולת מעבר בין שתי התצורות בכל עת ללא צורך בהשקעות בתהליכי יישום או הסבות

טכנולוגיה וסביבת הפעלה :

  • מערכת מבוססת על תשתיות Microsoft וכתובה על פלטפורמת – Microsoft.Net 4.0 C#
  • רכיבי פיתוח מתקדמים WPF \ WCF \ HTML5
  • בסיס נתונים MS_SQL (מודול שכר גם ב ORACLE)
  • ניתן להפעיל את מודולי הגישה של העובד למערכת באמצעות כל דפדפן ומכל מכשיר קצה התומך בטכנולוגית HTML5
  • תקשורת עם המסופים בפרוטוקולים מתקדמים ובמגוון רחב של אפשרויות (GPRS/ ETHERNET/ WI-FI )
  • השתלבות במערך המחשוב של הארגון
  • שימוש יעיל בתשתיות Office

 למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 03-7555100.

הרמוני – מודול ניהול משאבי אנוש ושכר

  הרמוני – מודול ניהול משאבי אנוש שכר

מערכת הרמוני שכר כוללת בתוכה  גם מודול לניהול משאבי אנוש ותיק מידע אישי לכל עובד הכולל :

    • ניהול אירועי עובד עדכניים והיסטוריים, איכותיים, כמותיים וכספיים במגוון צורות כולל: מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים, וקבצי Office שונים
    • תיק מידע אישי לכל עובד, הכולל אירועים עדכניים כולל מכתבים, טפסים, מסמכים סרוקים וממשקים מובנים ל- Office
    • ניהול קורסים, השתלמויות והדרכות, חוות דעת, ראיונות ועוד
    • אגירה מלאה של אירועים ודיווחים היסטוריים
    • שליפת מידע היסטורי אודות פרטי העובד באמצעות מנוע חיפוש ומחולל דוחות
    • הגדרת אירועים נוספים בקלות ובגמישות
    • ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, השתייכות ארגונית, תנאי העסקה כגון: מקצועות, תפקידים, קידום, השכלה, תנאי שכר, בונוסים, רווחה, שפות
    • מודול משאבי אנוש כולל בתוכו גם עץ היררכיה אירגונית הכולל תקן מצבת עובדים ובקרה על סעיפים תקציביים

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

מודול חיוב לקוחות – Customer billing module

מודול חיוב לקוחות

מודול חיוב לקוחות מאפשר למשתמשי HARMONY נוכחות להגדיר ולנהל את שעות העבודה לחיוב ללקוח בדומה לדרך שבה מנהלים ומנתחים את השעות לתשלום לעובד.

אלגוריתם השיבוץ החכם של המערכת מבוסס על אופטימיזציה של אילוצים, תוך התחשבות בדרישות מצד החברה והלקוח ומאפשר לך למקסם את  משאבי כח האדם הקיימים, תוך השגת שביעות רצון גבוהה מצד עובדיך ולקוחותיך גם יחד.

מודול זה מאפשר:

  • ניהול פשוט ואינטואיטיבי של לקוחות / אתרים / ותקנים
  • קליטה, ניתוח ותיעוד של שעות העבודהבזווית חיוב הלקוח/בזווית זיכוי העובד
  • שיפור ברמת השירות ללקוחות
  • אכיפת חוקים עסקיים – מניעת ‘גלישה’ של שעות מעבר למסגרת המוגדרת ומניעת דיווחים כפולים
  • שמירה על מסגרת שעות נוספות

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

אפליקציית שעון נוכחות HARMONY Smart

אפליקציית שעון נוכחות
ממכשירים חכמים עם מודולים שמתעדכנים כל הזמן

HARMONY Smart

אפליקציית שעון נוכחות הפכה לכלי שחוסך המון זמן וכסף לכל ארגון –

התיקונים בחוק שעות עבודה ומנוחה וחוק הגנת השכר בישראל, הביאו למציאות כזו שעל כל עובד חלה חובת דיווח נוכחות בעבודה – בתחילת ובסיום המשמרת. רישום כרטיס עובד בצורה מסודרת על-ידי המעסיק אינו נושא של מה בכך ומי שלא יעמוד בנוהל זה, ייקנס ואף מסתכן אל מול הגורמים המפקחים.

הנסיון מלמד, כי מקום עבודה המעסיק עובדי שטח כגון אנשי מכירות, נהגי רכב, או פועלי בניין -מתקשה לערוך רישום מדוייק ואחראי של עובדיו. אומנם קיים הפתרון בדיווח טלפוני אך למעסיק אין כל מידע על מיקומו של העובד ואם אכן שהה במקום בו תוכננה לו משמרתו.

אפליקציית שעון נוכחות של סינאל – HARMONY Smart, פותחה באופן ייעודי לעובדי שטח שברוב זמן משמרתם שוהים מחוץ למשרד או בנייני החברה בה עובדים ועוברים מאתר אחד למשנהו. דיווח כניסה ויציאה מתבצע באמצעות טלפון חכם (סמארטפון) או טאבלט אשר מועבר בצורה מלאה למערכת ניהול העובד באירגון HARMONY נוכחות.

לאפליקציית HARMONY Smart ייתרונות רבים כגון דיווח הכולל תמונת העובד ומיקומו המדוייק במפת Google Earth, הגדרות דיווח משתנות בהתאם לפרופיל המשתמש, הגבלת אזור דיווח (עם סטיות), בקשות היעדרות עתידית, כולל או ללא אישור מנהל, אפשרות לניהול כוח אדם ואבטחה (כגון שליטה על שער).

harmony-smart1  HARMONY Smart הינה אפליקציה לדיווח נוכחות עבור עובדי שטח אשר לרוב נמצאים מחוץ למשרד ומתניידים בין אתרים שונים. הדיווח באפליקציה מתבצע באמצעות מכשיר סמארטפון או טאבלט ומתממשק ישירות באופן מלא למערכת HARMONY נוכחות .

למעשה, האפליקצייה מהווה שעון נוכחות לשעות העבודה החיצוניות למיקום הארגון הפיזי ומאפשרת בקרה מלאה על תנועת עובדי החברה שבשטח.

יתרונות :

  • דיווח נוכחות מכל מקום (יוצג על גבי מפה מ- GOOGLE EARTH) עם אפשרות להגבלת מיקום הדיווח 
  • עדכון היעדרויות כולל צירוף אישורי היעדרות
  • בקשה לחופשה עתידית (או כל סוג היעדרות) כולל אישור מנהל / ללא אישור מנהל
  • אפשרות לדיווח פרויקטים / משימות מהשטח
  • מילוי 101 מהאפליקציה
  • תצוגת משתמש נוחה וגרפית של שעות עבודה וימי נוכחות
  • האפליקציה זמינה ב- Appstore למכשירי אפל וב – Google Play עבור מכשירי אנדרואיד

למידע נוסף ולמכירות צרו קשר בדוא”ל market@synel.co.il או בטלפון 09-7750428.

SYNEL SECURITY פתרונות אבטחה ובקרת כניסה

לחטיבת סינאל סקיוריטי פתרונות טכנולוגיים מקיפים ומתקדמים לניהול מערכי האבטחה בארגון.

נושא האבטחה הוא נושא חשוב ומדובר והוא איננו נחלתם רק של ענפי הבנקאות הביטחון ומניעת הפשיעה והאיתור, אלא של הציבור הרחב כולו.

בקרת הכניסה עומדת בלב ליבה של האבטחה ומאפשרת גישה מורשית בלבד לאיזורים מוגדרים , מזהה יחידים או קבוצות המבקשים גישה, מאפשרת מניעת גישה, ומתעדת נסיונות גישה על פי הכללים שנקבעו מראש, לרבות על ידי איזור זמן או לוח שנה ועוד.

פתרונות סינאל סקיוריטי :

  • מערכת שליטה ובקרה
  • מודול אורחים
  • מודול רכבים
  • מודול צפיית טלויזיה במעגל סגור (טמ”ס)
  • הנפקת תגים
  • ניהול מערכות LPR
  • פתיחת שערים באמצעות טכנולוגית Bluetooth