ארז בוגנים ממלא מקום מנכ"ל סינאל

הטכנולוגיה משנה את פני עולם העסקים ובעלת משנה חשיבות בניהול המשאב האנושי בארגון

| 16/02/2020

סינאל מלל פייוויי עוסקת במתן פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון. הפתרונות הטכנולוגיים של סינאל מיועדים ליישום ע”י חשב השכר בארגון ו/או מחלקת משאבי אנוש.

תפסנו את ארז בוגנים שהינו המשנה וממלא מקום מנכ”ל קבוצת סינאל מלל פייוויי בע”מ לשיחה קצרה.

ארז בוגנים, נשמח לשמוע מהו מקומה של הטכנולוגיה בשינוי עולם העסקים היום ואיך היא משפיעה על חברת סינאל?

“בעולם העסקים של היום, כבר ידוע לכולנו כי חד משמעית, עפ”י הטכנולוגיה יישק דבר.

חברות שמעוניינות להתקיים גם מחר חייבות להשתתף במשחק. אנו רואים את הטכנולוגיה כמנצחת בכל ארגון כולל ארגוני הצווארון הכחול שמשנים את פניהם והופכים גם הם לארגונים שמשיגים יתרון תחרותי באמצעות הטכנולוגיה.

אנו רואים מעט מאוד ארגוני LOW TECH  שמתקיימים כבעבר והמגמה הזו רק תלך ותעמיק” לדברי ארז בוגנים.

בעולם העסקים בעבר, בהווה ובעתיד המשאב האנושי הינו חלק חשוב מאוד ובלתי נפרד מערכו של הארגון. הוא רק משנה את האיכויות והמיומנויות הנדרשות עם הזמן. ככזה, המשאב האנושי, מחוייב להיות מנוהל ברמות הכי גבוהות של הארגון ולפיכך,  גם בנושא זה הטכנולוגיה מנצחת.

לדברי ארז בוגנים: “חברת סינאל קיימת במשך כ -3 עשורים והולכת ומעמיקה את יכולותיה בשוק הישראלי וגם בשוק העולמי. מערכות סינאל מאפשרות לארגון לנהל את כל חיי העובד בארגון החל מקליטתו, המשך בחישוב הנוכחות והשכר, הגדרת גישה לאזורים מורשים בארגון – בקרת כניסה – וניהול האבטחה וכלה בפרישת העובד מהחברה. כל זאת תוך ייעול ההליך הארגוני וחיסכון משאבים רב וחף מטעויות אנוש.”

נשמע טוב, יש דוגמה?

“כשחשב השכר בארגון בא לחשב את משכורת העובד, בלחיצת כפתור נגלים לפניו כל הנתונים המגיעים משעוני הנוכחות, מהאפליקציות לדיווח מיקום ומשמרות וממערכת העדכון הידנית. המערכת מתוכנתת כך שלא ניתן לבצע טעויות במתן בונוסים וכדו.. אלא הכל כפי שהוגדר למערכת מראש ע”י הגורמים המוסמכים. כך גם ימי חופשה שאושרו מוזנים מראש למערכת ע”י העובד ומאושרים ע”י מנהלו. בנוסף, באמצעות שירות סליקת הפנסיה של סינאל, מאפשר לחברה לדעת שהיא מוגנת בפני החוק וכי כספי העובדים שמיועדים עבורם, מטופלים ע”י מחלקה ייעודית בסינאל עם משוב מלא לגבי היזונים שגויים.” כך מוסיף ארז בוגנים.

לסינאל פעילות בעולם ומותגים מקבילים המאפשרים התאמת הטכנולוגיה לחוקים של המדינות השונות.” אומר ארז בוגנים.

ובנימה אישית?

תמיד תמצאו אותנו עובדים על הפיתוח הבא של סינאל שלוקח את ניהול כח האדם בארגון קדימה, בצורה יצירתית ביחס למקובל בשוק תוך חשיבה מחוץ לקופסא בכדי לצאת עם בשורה ממשית לשוק. כבר היום אנו מציעים תקשורת ישירה עם העובד על בסיס שעוני הנוכחות וזה רק יהיה יותר מעניין בהמשך.”

ללינקדאין של ארז בוגנים

לבלוג באנגלית

לבלוג באתר קום.

 

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

צור קשר